Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) در یک نظرسنجی به عنوان بهترین سریال قرن بیست‌ویکم انتخاب شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری اسکرین رنت، سریال درام-فانتزی بازی تاج و تخت در یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین سریال قرن، از سد رقبایی چون برکینگ بد و چرنوبیل گذشت و به صدر فهرست رسید. در این فهرست سریال‌های محبوب دیگری چون استرنجر تینگز، دکتر هو و شرلوک نیز حضور داشتند که همگی در پنج ردیف اول جای گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال درام-فانتزی بازی تاج و تخت محصول شبکه اچ.بی.او براساس رمان پرفروش نغمه یخ و آتش نوشته جورج آر. آر. مارتین ساخته و از آوریل سال ۲۰۱۱ (فروردین ۹۰) تا مه ۲۰۱۹ (اردیبهشت ۹۸) پخش شد. این سریال به ادغام یک ایده فانتزی با شخصیت‌های واقع گرایانه و خلق ترکیبی از این دو عنصر شناخته می‌شد که تا آن زمان در قاب تلویزیون بی‌سابقه بود.

بازی تاج و تخت که در هشت فصل خود چندین خط داستانی را دنبال می‌کند، رکورد تعداد بیننده در بین برنامه‌های اچ.بی.او را در اختیار دارد. این سریال علاوه بر دریافت جوایز متعدد در شاخه‌های مختلف، سال گذشته با نامزدی در ۳۲ بخش جوایز امی از جمله بهترین سریال درام، رکورد بیشترین نامزدی برای این جوایز در یک فصل را به نام خود ثبت کرد. این اقتباس تلویزیونی در هشت فصل خود در مجموع ۱۶۱ بار نامزد دریافت جوایز امی شد و چندین جایزه برد.

سال گذشته نیز رامین جوادی آهنگساز آلمانی ایرانی‌تبار، برنده جایزه بهترین آهنگساز سریال در بخش هنرهای خلاق جایزه امی برای آهنگسازی سریال تاج و تخت شد.

لینک کوتاه: asriran.com/0036dt

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازی تاج و تخت بازی تاج و تخت بهترین سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پویا نوروزی‌نژاد لژیونر هندبال ایران که در تیم اینتراخت هاگن در بوندس لیگای ۲ آلمان در پست بغل چپ بازی می‌کند، با کسب ۷۹ امتیاز در تیم منتخب هفته بیست و نهم قرار گرفت.   همچنین در پایان هفته بیست و نهم لیگ ۲ هندبال آلمان هانمن با کسب ۹۳ امتیاز، هِس مان با ۸۰، فالک با ۸۳، استابر با ۸۴، بِنِکه با ۸۷ و زینتل با ۸۴ امتیاز به ترتیب بهترین دروازه‌بان، بغل چپ، بغل راست، خط زن، بغل راست و پخش معرفی شدند.    گفتنی است؛ اینتراخت هاگن در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ ۲ هندبال آلمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار