Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ مرداد پاراتکواندوکاران را اعلام کرد و هوگوپوشان ایرانی جایگاه خود را در میان برترین‌ها حفظ کردند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در مرداد را اعلام کرد.

"مهتاب نبوی" نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با 82/50 امتیاز همچنان در رده نخست وزن 58- کیلوگرم (K41) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سعید صادقیان پور" در وزن 61- کیلوگرم (K42 ) با 173/50 امتیاز در رده دوم قرار دارد. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس 44 با 39/18 امتیاز، سیزدهم شد.

"محمدرضا شعبانی" در وزن 75- کیلوگرم (K42) با کسب 68/41 امتیاز رده ششم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با 8/82 امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن 75+ کیلوگرم (K42)نیز با 160/30 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن 75+ کیلوگرم (K43) با 90/50 امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

"مهدی پوررهنما" در وزن 75- کیلوگرم (K44 ) با 161/84 امتیاز در رده سومی قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز با 43/58 امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در رده چهل و هفتم این وزن قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (44 K) با 121/18 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با 40/38 امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" جایگاه پنجاه و نهمی این وزن را از آن خود کرد.

پاراتکواندو برای نخستین بار در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود که مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی موفق شدند سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی تکواندو پاراتکواندوکاران هوگوپوش امتیاز در رده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی

پس از آنکه مهدی طارمی پس از هفته‌ها ناکامی و حتی دوری از ترکیب پورتو موفق شد در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی برابر «ویتوریا گیمارش» گلزنی کند این باشگاه پرتغالی از مهاجم ایرانی خود تمجید کرد.

باشگاه پورتو ضمن انتشار تصویری از مهدی طارمی در صفحه این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی به مهدی طارمی لقب «شاهزاده ایرانی» داد تا به این صورت از او تمجید کرده باشد.

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید