Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از هتل های پنج ستاره و محبوب مشهد، هتل مجلل درویشی است که مهمان های زیادی از داخل و خارج ایران دارد. اما چرا خیلی ها به سراغ رزرو هتل درویشی می روند؟ جااینجاس در این مطلب قرار است پاسخ این سئوال را بدهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، برای اقامت در شهر پرطرفداری مثل مشهد گزینه های زیادی پیش روی شما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانید برای یک اقامت ارزان سراغ هتل های سه ستاره یا هتل آپارتمان های مشهد بروید یا اگر دلتان یک هتل لوکس می خواهد، هتل های پنج ستاره آن را زیر نظر داشته باشید. یکی از این هتل های پنج ستاره و محبوب، هتل مجلل درویشی است که مهمان های زیادی از داخل و خارج ایران دارد. اما چرا خیلی ها به سراغ رزرو هتل درویشی می روند؟ جااینجاس در این مطلب قرار است پاسخ این سئوال را بدهد.

تعداد و تنوع واحدهای اقامتی در هتل درویشی زیاد است

هتل درویشی مشهد 223 باب واحد اقامتی دارد. همین تعداد زیاد برای بسیاری از مسافران نشان دهنده تنوع در واحدها هم هست. در حقیقت تنوع این اجازه را به مهمان ها می دهد که هر اتاقی را با هر امکانات و قیمتی که خواستند، انتخاب کنند. در هتل مجلل درویشی تنوع بیش از آن چیزی است که فکرش را بکنید. وقتی تنوع زیاد باشد، خلاقیت در طراحی و دکوراسیون هم خود را نشان می دهد. بیایید نگاهی به اتاق ها و سوئیت های هتل درویشی بیندازیم:

واحدهای هتل در چند دسته تقسیم بندی شده اند: اتاق های VIP، اتاق های رویال، اتاق های ملل و اتاق های فصل. هر کدام از اتاق ها و سوئیت هایی که در این دسته بندی ها قرار می گیرند؛ از دکوراسیون، امکانات و قیمت متفاوتی برخوردار هستند. برای مثال اتاق های ملل که در حقیقت سوئیت های دوخوابه دوبلکس هستند، از معماری تمدن های مختلف الهام گرفته و گران ترین واحدهای هتل هستند. سوئیت های دوبلکس مصر، ایران اسلام، پنت هاوس رم، ایران باستان، هند، عرب و چین ظرفیت 4 نفر را داشته و برای اقامت خانوادگی گزینه ایده آلی هستند.

البته اتاق ها و سوئیت های ارزان تر هم برای اقامت خانوادگی وجود دارند. مثلا سوئیت های امپریال که ظرفیت 3 نفر را دارند و حتی به امکاناتی مثل تلویزیون هوشمند و جکوزی هم مجهز هستند. اتاق های سه تخته و چهارتخته فصل هم قیمت پایین تری نسبت به سوئیت های ملل دارند، اما امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع و سیستم تلویزیون هوشمند در آنها تعبیه شده است.

هتل درویشی مشهد فقط به اقامت خانواده ها اختصاص ندارد. برای یک اقامت دونفره یا حتی یک نفره هم شما شاهد تنوع در واحدهای اقامتی هستید. به طور مثال اتاق های آینده، دوبلکس پرزیدنتال و اتاق های دوتخته فصل همگی برای یک اقامت دونفره مناسب هستند، اما با نرخ های متفاوت که از امکانات و دکوراسیون خاص آنها متأثر می شود. این را هم باید افزود که اتاق های یک تخته فصل ارزان ترین واحدهای هتل درویشی هستند و اتاق کوئین نیز یک انتخاب ایده آل برای گذراندن ماه عسل به شمار می رود.

امکانات پذیرایی در هتل درویشی کامل است

بدون شک آنهایی که دست به رزرو هتل درویشی مشهد می زنند، انتظار یک پذیرایی کامل و بی نقص را دارند. هتل هم از انتظارات مهمان های خود باخبر است و گواه آن هم وجود رستوران ها و کافه های بیشمار و متنوع در هتل است. پیشتر در مطلب در رستوران ها و کافه های تنها هتل آتریوم ایران چطور از شما پذیرایی می شود، از پذیرایی در این هتل مجلل گفتیم. در واقع رستوران های هتل هم معماری و فضای متنوعی دارند و هم منوی غذای متفاوت. برای مثال آنهایی که دوست دارند یک وعده غذای فرنگی مثل سالاد میگو را در یک فضای باز و زیر سقف اسمان میل کنند، معمولا سراغ رستوران روف گاردن می روند.

برای برخی هم همان فضای کلاسیک اما مجلل می تواند اشتهایشان را باز کند. این گروه از مهمان ها صرف خوشمزه ترین غذاهای ایرانی مثل ماهیچه را در رستوران آتریوم با آن معماری خاص می پسندند. آنهایی هم که فست فود را حتی در مسافرات هم رها نمی کنند، در هتل مجلل درویشی برای خود حق انتخاب دارند. فست فود فیروزه هم محیط زیبا و لوکسی دارد و هم منوی متنوع و خوشمزه ای مانند انواع کنتاکی ها و همبرگرهای مخصوص.

البته پذیرایی در هتل درویشی از همان ابتدای روز و با سالن صبحانه خوری هتل آغاز می شود. در سالن ارغوان چه آنهایی که طرفدار صبحانه سرد هستند راضی خواهند شد و چه آنهایی که صبحانه های گرم را دوست دارند. علاوه بر این رنگ های دلنشین و دکوراسیون زیبای سالن هم مکمل منوی متنوع آن است.

تنوع در پذیرایی حتی شامل کافه های هتل هم می شود. در اینجا هم علاقه مندان به صرف میان وعده و نوشیدنی در فضای باز و به شیوه سنتی به خواست خود می رسند و هم آنهایی که کافی شاپ به شکل مدرنش را می پسندند. یک چایخانه سنتی به نام برکه در هتل درویشی هست که می توان زیر آلاچیق های آن و کنار آب نشست و بستنی مخصوص درویشی را میل کرد. کافی شاپ مرکزی هتل هم که برای دیدارهای دوستانه و کاری مناسب است، در فضایی متفاوت دسرها و نوشیدنی های متفاوت برای شما سرو می کند.

اینها را هم بخوانید:

مقایسه هتل درویشی و هتل قصر؛ کدام هتل لوکس مشهد را انتخاب کنیم؟

چطور از هتل درویشی به جاذبه های دیدنی مشهد برسیم؟

اقامت به سبک تمدن های باستانی در تنها هتل آتریوم شرق کشور

در هتل درویشی هم سرگرمی است و هم سلامتی

بدون تردید یکی از عواملی که علاقه مندان به اقامت های لاکچری را به رزرو هتل درویشی مشهد  https://jainjas.com/mashhad ترغیب می کند، مجموعه آبی آن است. چطور؟ این مجموعه کامل تر از آن چیزی است که فکرش را بکنید. اگر اهل ورزش در سفر هستید، سالن بدنسازی هتل را انتخاب کنید و به سراغ دستگاه های متنوع آن بروید. استخر، جکوزی و سونای خشک و بخار هم برای آنهایی است که دوست دارند تنی به آب بزنند. اما خدمات آبی منحصر به فرد هتل شاید یکی اتاق ماساژ باشد که در آن ماساژورهای حرفه ای آماده خدمت به شما هستند و فیش اسپا، سنگ رودخانه و حمام سنتی هم در آن ارائه می شود.

هتل محبوب و مجلل مشهد یک مرکز خرید هم دارد که از 31 غرفه تشکیل شده است. در این غرفه ها شما هم می توانید سوغات مشهد را با بهترین کیفیت پیدا کنید و هم اجناسی مانند پوشاک یا چرم. بنابراین برای آنهایی که ترجیح می دهند وقت چندانی را صرف خرید نکنند، این مرکز گزینه بهتری به شمار می رود.

یکی دیگر از امکانات تفریحی هتل تورهای گردشگری جالب آن است. بخشی از این تورها به بازدید از دیدنی های مشهد مانند خواجه ربیع، آرامگاه فردوسی، کاخ خورشید در شهر کلات و آرامگاه نادرشاه اختصاص دارد. بخش دیگر هم شما را به گردش در مجتمع افلاک نما و دیدن ستارگان، اسب سواری، پرواز با هواپیما و گردش علمی در پارک پروفسور بازیما می برد. شهر بازی برای بچه ها و سالن بیلیارد که یک کافی شاپ هم در آن قرار گرفته نیز از امکاناتی هستند که برای سرگرم کردن مهمان ها مهیا شده اند.

هتل درویشی موقعیت مکانی خوبی دارد

برای آنهایی که به فکر رزرو هتل در مشهد هستند، دوری و نزدیکی به حرم یک فاکتور مهم است. از این بُعد هتل در فاصله مناسبی نسبت به حرم رضوی قرار دارد و در مدت 4 دقیقه می توانید خود را با ماشین به حرم برسانید. ضمن اینکه واقع شدن در خیابان امام رضا باعث شده تا دسترسی خوبی به دیگر نقاط شهر داشته باشید. مثلا مرکز خریدهایی مانند آرمان یا زیست خاور در حدود 10 دقیقه از شما دور هستند یا بازار رضا تنها 3 دقیقه با هتل فاصله دارد. این موضوع در مورد جاذبه های دیدنی شهر هم صادق است. پارک کوهسنگی، آرامگاه نادرشاه، پارک وکیل آباد و باغ گیاه شناسی حداکثر 30 دقیقه از هتل فاصله دارند.

هتل درویشی خدمات همه جانبه ارائه می دهد

همانطور که دیدید امکانات اقامتی، پذیرایی و تفریحی به کامل ترین شکل در هتل برای مهمانان مهیا شده است. اما این هتل لوکس فکر همه جا را کرده و تمام آنچه را که به اقامت راحت و بی دردسر مسافران کمک می کند، در هتل تدارک دیده است؛ از جمله:

تاکسی سرویس، ترانسفر رایگان به حرم و ترانسفر فرودگاهی آتلیه عکاسی سنتی و نیز ویژه کودکان آرایشگاه بانوان و آقایان پارکینگ اختصاصی آژانس هواپیمایی کافی نت صرافی

رزرو هتل درویشی مشهد در جااینجاس

همانطور که در مطلب پنج دلیل مهم که باید هتل درویشی مشهد را انتخاب کنید، دیدید؛ همه چیز برای یک اقامت راحت و لوکس در این هتل فراهم شده است. اگر تصمیم شما برای ماندن در یکی از اتاق های لوکس درویشی قطعی شده، برای رزرو آنلاین هتل به جااینجاس بروید. در این سایت شما می توانید قوانین هتل، جزئیات اتاق ها و قیمت و نظرات کاربران درباره هتل را مطالعه کرده و با آگاهی کامل دست به انتخاب بزنید. به علاوه پشتیبانی 24 ساعته جااینجاس https://bit.ly/2XkLk34   این اطمینان را به شما می دهد که در صورت بروز هر مشکلی در پروسه رزرو، تنها نخواهید بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هتل درویشی مشهد هتل درویشی مشهد هتل مجلل درویشی برای یک اقامت هتل درویشی رزرو هتل اتاق ها مهمان ها هتل هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳

محمدحسین ارسطو زاده دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز خوزستان پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: متوسط بازدید از هر جاذبه در استان خوزستان بیش از ۸۸ هزار نفر در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز (۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) نفر بوده است.

بازدید ۲۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۳۲ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان

وی افزود: در بازه زمانی یادشده ۲۶ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۲۳۲ بازدید از جاذبه‌های گردشگری خوزستان صورت گرفت که از این تعداد، هفت میلیون و ۹۲۳ هزار و ۴۸۱ بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی، هفت میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۲۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های طبیعی، سه میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۷۹ بازدید مربوط به جاذبه‌های دست‌ساز، دومیلیون و ۷۳۳ هزار و ۳۹۸ هزار و ۶۰۲ بازدید مربوط به جاذبه‌های مذهبی، چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۹۱۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های تفریحی، ۲۲۳ هزار و ۷۰۳ بازدید مربوط به جاذبه‌های فرهنگی، یک‌هزار و ۴۸۷ بازدید مربوط به گردشگری سلامت و ۶۸ هزار و ۳۲۳ بازدید نیز مربوط به موزه‌های استان بودند؛ ضمن این‌که طی این مدت آمار ۴۵۰ هزار و ۹۲۲ نفربازدید نیز برای نمایشگاه‌های دائمی و غیردائمی مربوط به صنایع‌دستی به ثبت رسید.

دزفول با ثبت ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۴۹ نفربازدید اولین شهر پر بازدید استان خوزستان

ارسطو زاده با بیان این که میزان بازدید از جاذبه‌ها امسال حدود ۴۲ درصد افزایش داشت ادامه داد: براساس جمع‌بندی انجام شده، دزفول با ثبت ۱۰ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۳۴۹ نفربازدید اولین شهر پربازدید استان در بازه زمانی یک‌ماهه لقب گرفت و شوشتر نیز با ثبت پنج‌میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۷ نفربازدید در رتبه دوم قرار گرفت؛ همچنین اندیکا با بازدید دومیلیون ۳۱۷ هزار و ۱۲۰ نفری، شوش با یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۵۹۹ بازدید و کارون با یک‌میلیون و ۱۷۴ هزار و ۱۸۰ نفربازدید هم در رده‌های سوم تا پنجم پربازدید‌ترین شهرستان‌ها جای گرفتند.

وی اضافه کرد: براساس آمار ثبت‌شده، ایذه، مسجدسلیمان، شادگان، لالی، بندرماهشهر، بهبهان، اندیمشک، امیدیه، اهواز، گتوند، باوی، دزپارت، باغ‌ملک، هندیجان، رامهرمز، حمیدیه، رامشیر، هفتکل، دشت‌آزادگان، هویزه و آقاجری نیز در جایگاه‌های بعدی بیشترین تعداد بازدید قرار گرفتند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان میزان اقامت گردشگران در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری سطح استان تا ۲۴ فروردین‌ماه را در مجموع سه‌میلیون و ۶۳۱ هزار و ۱۹۹ نفرشب اقامت عنوان و با اشاره به اشغال حدود ۸۰ درصدی ظرفیت هتل‌ها و دیگر تأسیسات اقامتی طی این ایام بیان کرد: ۶۳ درصد از گردشگران در اقامتگاه‌های غیررسمی، ۱۶ درصد در اقامت‌گاه‌های رسمی و ۲۱ درصد نیز در اقامت‌گاه‌های اضطراری اقامت کردند.

وی اضافه کرد: میزان اقامت در اقامتگاه‌های رسمی در مجموع ۵۷۱ هزار و ۵۷۷ نفرشب اقامت بود که از این تعداد، ۷۱هزار و ۶۹۲ نفر در هتل‎ها، هشت‌هزار و ۳۵۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، دو‎هزار و ۹۰۹ نفر در هتل‌سرا‌های سنتی، ۱۸هزار و ۴۰۳ نفر در مهمان‎پذیرها، ۳۲هزار و ۳۷۳ نفر در اقامت‎گاه‎‌های بوم‎گردی، ۱۴۸هزار و ۳۳۸ نفر در خانه‌مسافرها، ۳۰ هزار و ۵۱۰ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۶۷ هزار و ۶۸۰ نفر در زائرسراها، ۴۵ هزار ۸۳۶ نفر در اردوگاه‌ها، ۱۱۳ هزار و ۴۹۷ نفر در مناطق نمونه گردشگری، ۳۱ هزار و ۶۶۶ نفر در مجتمع‌های خدمات بین‌راهی و ۳۲۲ نفر نیز در پارک‌های ملی طبیعت‌گردی اقامت داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • دزفول پربازدید‌ترین شهر خوزستان در ایام نوروز ۱۴۰۳
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • بیش از ۲۶.۶ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری خوزستان بازدید کردند
  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • سفر بهاری به شهرهای خوش آب و هوای شمال
  • اخراج ایران از ایکوموس کذب است
  • ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» خارج نشده است
  • ایران از ایکوموس خارج نشده است