Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: دولت با پرداخت تسهیلات و مدیریت بازار از تولیدکنندگان پسته حمایت کند و میان صادرکنندگان و دلالان تمایز قایل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، شهباز حسن‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح نشست رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با زادبوم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران که با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی استان کرمان و جمعی از صادر کنندگان همراه بود اظهار داشت: در این نشست موانع  و مشکلات صادرکنندگان پسته بررسی و راهکارهای مناسب ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نشست بر حمایت دولت و مجلس از تولیدکنندگان و صادرکنندگان پسته تاکید شد افزود: در این شرایط تورمی قیمت واقعی پسته با توجه به قیمت‌های سموم، کود و مشکل نبود آب بالای 200 هزار تومان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به اینکه عده‌ای دلال با جوسازی کاذب به‌دنبال تصاحب پسته مردم به قیمت ارزان هستند گفت: تاکید ما بر این است که تولیدکنندگان پسته خود را به دلالان نفروشند.

هفته آینده؛ برگزاری نشست مشترک کمیسیون اقتصادی مجلس با روسای بانک‌ها و وزیر اقتصادرئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: 90درصد معضلات قاچاق کالا با نهایی‌شدن اصلاحیه قانون قاچاق کالا و ارز برطرف می‌شودرئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: از سرمایه‌های منطقه‌ای بهینه استفاده نشده استرئیس مجمع نمایندگان استان کرمان: حق مردم استان کرمان از معادن گرفته نمی‌شود

وی با بیان اینکه مشکلات تعهد ارزی صادرکنندگان یکی از موانع تجارت این کالای ارزآور است ادامه داد: در روزهای آینده در جلسات ویژه با وزیر جهاد کشاورزی، رئیس و مسئولان بانک مرکزی، کمیسیون اقتصادی و صادرکنندگان و با حضور استاندار کرمان برگزار شده و این مسائل و مشکلات مورد رسیدگی جدی قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عزم جدی دولت بر حمایت از صادرکنندگان پسته است ضمن اینکه باید میان صادرکنندگان واقعی و دلالان تمایز قایل شد.

وی تصریح کرد: حمایت دولت از تولیدکنندگان پسته در پرداخت تسهیلات لازم و به موقع به آنها، مدیریت بازار و سایر ملزومات از جمله پیگیری‌های مشترک مجمع نمایندگان استان کرمان و نماینده عالی دولت در استان است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... تعلیق صادرکنندگان پسته برای استان کرمان و کشاورزان فاجعه است تیر خلاص کرونا به صادرات پسته/ نصف محصول سال گذشته در انبارها ماند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تعلیق صادرکنندگان پسته برای استان کرمان و کشاورزان فاجعه است تیر خلاص کرونا به صادرات پسته/ نصف محصول سال گذشته در انبارها ماند واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ طرح‌‌ مجلس برای حمایت‌ از ‌‌اقشار آسیب‌پذیر/ پیش‌بینی بسته‌های یارانه‌ای ‌برای حمایت از ۴ دهک کم‌درآمد‌ ۴ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۵ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۶ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند ۷ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۸ توصیه پزشکان به افراد دارای بیماری زمینه‌ای/ در شهریورماه واکسن آنفلوآنزا تزریق کنید مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از علامه‌ای که نماد مبارزه با بی‌حجابی شد/ "بهلول گنابادی" که بود؟ گزارش| اقتصاد استان گلستان بوی " نفت" می‌گیرد؟ گزارش| زخم بی‌مهری مسئولان بر بنای تاریخی ۵۶۰ ساله در زنجان / ‌نفس کاروان‌سرای تاریخی نیک‌پی‌ به شماره افتاد مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان صادرکنندگان پسته استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود

محمدکاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با موضوع شعار سال 1403 گفت: مقام معظم رهبری امسال همان شعار سال قبل را با تغییر کوچکی بیان کردند و هدف از این تغییر این است که میزان مشارکت مردم در اقتصاد و جهش تولید بالا رود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متأسفانه اقتصاد ما عمدتاً در اختیار دولت است و بخش خصوصی در آن نقش زیادی ندارد با توجه به اصل ۴4 قانون اساسی و تغییراتی که در حوزه اقتصاد صورت گرفته قرار شد که نقش مردم بیشتر شود؛ اما متأسفانه واگذاری‌هایی که دولت انجام داد، همه شرکت‌ها را از حالت شرکت دولتی به صورت شرکت خصولتی درآورد که بخش عمده‌ای از آن کماکان در اختیار دولت است.

کاوه پیشقدم عنوان کرد: موضوع اصل ۴4 قانون اساسی نیازمند این است که به صورت واقعی امور اقتصادی به مردم واگذار شود؛ رهبر معظم انقلاب امسال در تعیین شعار سال به این نکته اشاره کردند و باید دولت به صورت واقعی اقتصاد را به بخش خصوصی واگذار کند و ارگان‌هایی که وابستگی غیر مستقیم به دولت دارند در اقتصاد دست خودشان را در این شرکت‌های خصولتی کوتاه کنند.

وی افزود: اگر مردم به شکل مستقیم وارد اقتصاد شوند، مدیریت حوزه اقتصاد بهتر خواهد شد. میزان تورم نیز کاهش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توان حتی با تحریم‌های صورت گرفته هم مبارزه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گفت: درباره شعار سال باید گفت که مهم‌ترین ویژگی در انتخاب شعار امسال ورود مردم در عرصه اقتصاد به صورت جدی است هرچند که سال‌های گذشته نیز در فرمایش رهبری این موضوع وجود داشت؛ اما این بار به صورت صریح مشارکت مردم را ذکر کردند به این دلیل است که به این نتیجه رسیدند این اقدامات تاکنون به صورت جدی انجام نشده و موفق نبوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نمونه بی‌نظیری از اقتدار ایران را به نمایش گذاشت
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • اعلام از سرگیری فعالیت بازرسان آژانس در ایران/ تصویب اقدامات ضد ایرانی بیشتر از سوی مجلس نمایندگان آمریکا/ تشدید تنش میان فرانسه و جمهوری آذربایجان با فراخوان سفیر
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • کاخ سفید از زلنسکی خواست اوکراین را با اسرائیل مقایسه نکند
  • خداباوری وجه تمایز نیروهای مسلح ایران است
  • پیام قدردانی مجمع نمایندگان گیلان از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • اقتصاد به‌صورت واقعی به مردم واگذار شود
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز