Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@07:16:19 GMT

طرح «قربانی قربان؛ اطعام غدیر» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۳۲۴

طرح «قربانی قربان؛ اطعام غدیر» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران اظهار کرد: به مناسبت عید قربان و عید غدیر، سازمان تبلیغات اسلامی تهران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و بنیاد صلوات طرح «قربانی قربان؛ اطعام غدیر» را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع گوشت قربانی میان نیازمندان تهرانی

وی افزود: در این طرح بناست با جمع‌آوری نذورات، کمک‌های مردمی و تهیه قربانی به نیازمندان در روزهای پس از عید قربان کمک‌رسانی شود و در فاز دوم نیز غذای گرم طبخ و میان نیازمندان استان تهران توزیع شود.

طبخ و توزیع ۱۴۴ هزار پرس غذا در روز عید غدیر

سهرابی گفت: توزیع گوشت تا سه روز پس از عید قربان ادامه خواهد داشت و در ادامه با مابقی مبالغ جمع‌آوری شده و کمک بنیاد صلوات، ۱۴۴ هزار پرس غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شود.

روش واریز کمک‌های مردمی

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: مردم برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری کمیته امداد امام خمینی (ره) #۰۲۱*۱*۸۸۷۷ تماس حاصل کنند و کمک‌های خود را واریز کنند. هیأت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی، کانون‌های فرهنگی و قرآنی نیز می‌توانند کمک‌های خود را برای مشارکت در این طرح اختصاص دهند تا ان‌شاءالله به جمعیت بیشتری از مردم کمک‌رسانی شود.

کد خبر 4988645

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران ماه محرم و صفر عید غدیر خم ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی کنفرانس بین المللی کنگره امام سجاد فعالیت های قرآنی عید سعید قربان ماه محرم ماه محرم و صفر سهروردی معرفی نشریات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سازمان اوقاف و امور خیریه تفسیر قرآن تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، جبرئیل برادری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه لیالی قدر و با افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئت‌های عزاداری و به‌منظور تأمین نیاز هیئت‌های مذهبی تهران با هماهنگی‌های صورت گرفته، بخشی از نیاز مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های عزاداری تأمین‌شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۱۵۰ تن گوشت مرغ، ۳۰۰ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و گوشت قرمز منجمد تا سقف ۴۰ تن سهمیه تخصیص یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه توزیع این کالاهای اساسی از طریق سازمان تبلیغات انجام می‌شود، اضافه کرد: این تصمیم به‌منظور توزیع مناسب و بهینه اقلام انجام شده است و هیئت‌های مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی‌نامه به سردخانه‌های مورد نظر برای دریافت گوشت مرغ منجمد و سازمان تبلیغات برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

کد خبر 6063785

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی پویش اطعام مهدوی در لرستان
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه خدا
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه برگزار می شود
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان