Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:01:46 GMT

توصیه‌ای به مشتاقان مجالس عروسی در این شرایط کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۳۵۹

توصیه‌ای به مشتاقان مجالس عروسی در این شرایط کرونایی

‍‍‍‍‍‍

کارشناس مسائل دینی گفت که بعضی مراسم‌ها به خاطر کرونا تعطیل شده، مثل حج بیت الله الحرام، آیا مراسم عقد و عروسی از این مسأله مهم‌تر است؟ - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  این روزها که بیماری کرونا مهمان ناخوانده و بدون مرز هر شهر و روستا شده است و کشنده‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه می‌دهد؛ اهمیت توجه به توصیه‌های بهداشتی در کنار پرهیز از برگزاری مجالس عزا و عروسی و اجتماعات بیش از پیش احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار رسمی وزارت بهداشت نشان می‌دهد؛ علت اصلی افزایش مبتلایان و مرگ و میرها در کشور بر اثر کرونا، برگزاری مجالس عزا و عروسی و اجتماعات است.

حجت‌الاسلام محسن عباسی‌ولدی کارشناس علوم دینی و تربیتی در برنامه تلویزیونی "سمت خدا" در این باره گفت: در این روزها جشن عقد و عروسی به مناسبت ماه ذی‌الحجه برگزار می‌شود. مادرها، پدرها، دختران و پسران خواهشاً در این زمینه خدایی رفتار کنید؛ واقعاً برگزاری چنین مجالسی در این وضعیت مورد رضای خداست؟ آیا این منطقی است برای اینکه مراسم عقد و عروسی خود را بگیری، پدر یا مادرت در معرض مرگ قرار بگیرند؟ 

ما بعضی مراسم‌ها را به خاطر کرونا تعطیل کردیم؛ مثل حج بیت الله الحرام، آیا عقد و عروسی از این مسأله مهم‌تر است؟

توصیه‌های این کارشناس مذهبی را در فیلم زیر ببینید.

سقط جنین مدل نوینِ زنده به گور دختران در عصر جاهلیت استسازمان تبلیغات طرح "قربانی قربان؛ اطعام غدیر" را اجرا می‌کندحدیث غدیر| تبعات رویگردانی از پیام غدیر در بیان امام کاظم (ع)آغاز مرحله دوم ضیافت همدلی از عید غدیر/3200 بسته حمایتی میان نیازمندان توزیع می‌شود

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا بیشتر بخوانید... گزارش| عروسی به صرف کرونا / گلایه شاهرودی‌ها از برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط بحرانی کرونا + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| عروسی به صرف کرونا / گلایه شاهرودی‌ها از برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط بحرانی کرونا + فیلم واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ خسرو سینایی کارگردان پیشکسوت سینما درگذشت ۲ واکنش مداحان به سخنان رهبر انقلاب درباره عزاداری محرم/ فرمایش رهبری فصل‌الخطاب است ۳ نصر۶؛ پاسخ ارتش به شرارت های آمریکا در خلیج فارس و نابودی رویای «سیف سعد» صدام ۴ حدیث غدیر| تبعات رویگردانی از پیام غدیر در بیان امام کاظم (ع) ۵ ساخت مستند حیات وحش از منطقه‌ای که فقط هفت نفر واردش شده‌اند/ ماجرای دستمزد یک دهمی برای ۲ پروژه یکسان + عکس ۶ بیانیه جمعی از ستایشگران کشور در حمایت از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب ۷ برنامه جدیدی برای سخنگویان/ وقتی مسئولان پاسخگوی رادیو گفت‌وگو می‌شوند ۸ برگزاری اولین دوره کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی در تالار رودکی مهمترین اخبار فرهنگی شورای ساختی که با اشتباهات ناتمامش رو به زوال می‌رود حسینی قمی: برای عید غدیر چه کرده‌ایم؟/ عالم سنّی که در مدح امام علی(ع) کتاب نوشت هیئت‌های مذهبی حفظ سلامتی را وظیفه شرعی می‌دانند/ عزای بر سیدالشهداء عامل حیات روحانی انسانهاست «تاریخ بیهقی» شنیدنی شد مهمترین اخبار تسنیم دستاورد ۴ماهه ستاد راهبری جهش تولید در سازمان برنامه چه بود؟ کارگروه ویژه جای ستاد را می‌گیرد؟ شاخص بورس تهران بر بام ۲ میلیون واحد نشست رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند نیویورک تایمز: "ما در حال سقوط، سقوط، سقوط، سقوط هستیم!" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا برگزاری مجالس عقد و عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز دوشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به پاکستان، در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان که در محل اقامت رئیس جمهور انجام شد، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه این سفر گامی در جهت توسعه روابط باشد، نقش مجالس دو کشور در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین مهم و موثر عنوان کرد.

رئیسی با بیان اینکه در برابر دشمنی‌های دشمنان 2 راه تسلیم یا مقاومت وجود دارد، افزود: در فلسطین نیز عده‌ای راه سازش را در پیش گرفتند و عده‌ای راه مقاومت که هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است. جمهوری اسلامی ایران از سویی دیپلماسی و میز مذاکره را ترک نکرد و از سوی دیگر در برابر فشارها و تحریم‌های آمریکایی‌ها گزینه مقاومت و ایستادگی را برگزید و از حقوق خود کوتاه نیامد، در نتیجه امروز شاهد رشد 6 درصدی اقتصاد ایران هستیم و مقامات رسمی آمریکایی اعتراف می‌کنند که سیاست فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

رئیس جمهور با برشمردن برخی توانمندی‌های کشورمان از جمله در حوزه تولید خودرو، فعالیت بیش از 10 هزار شرکت دانش‌بنیان و نظایر آن، از آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در حوزه‌های مختلف با کشور دوست و برادر پاکستان و ارتقای روابط در عرصه‌های مختلف خبر داد.

«سردار ایاز صادق» نیز در این دیدار از طرف خود و احزاب مختلف پاکستانی به دکتر رئیسی خوش‌آمد گفت و اظهار داشت: هیچ کدام از احزاب پاکستانی چه احزاب همسوی دولت و چه احزاب اپوزیسیون، مخالف روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران نیستند.

رئیس مجلس ملی پاکستان همکاری، تفاهم و اشتراک نظر میان مقامات دو کشور را کم‌نظیر توصیف و با بیان اینکه گروه دوستی ایران بیشترین عضو را در مجلس پاکستان دارد، تصریح کرد: پاکستان هم علاقمند به گسترش روابط و هم نیازمند توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی، توسعه بازارچه‌های مرزی، همکاری‌های اقتصادی و تعاملات تجاری با جمهوری اسلامی ایران است و مجلس پاکستان آمادگی دارد در جهت رفع هر گونه مانع یا مشکلی در مسیر تقویت روابط فیمابین گام‌های عملی و موثر بردارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • تأکید رئیسی بر نقش مؤثر مجالس ایران و پاکستان در تسهیل و تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • تأکید رئیسی بر نقش مجالس ایران و پاکستان در ارتقای روابط
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری