Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی از برگزاری ، مسابقه «خطبه غدیر» همزمان با روز خبرنگار و عید غدیرخم خبر داد و گفت: این مسابقه ویژه اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

«فاطمه عزیزی هرمز» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در همدان، گفت: به میمنت تقارن روز خبرنگار و عید غدیرخم مسابقه کتابخوانی «خطبه غدیر» ویژه اهالی رسانه استان همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی همدان گفت: به منظور آشنایی بیشتر فعلان حوزه مطبوعات استان همدان با عظمت غدیر و اهمت این عید بزرگ مسابقه کتابخوانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقه با همکاری خانه مطبوعات استان همدان و از کتاب «خطبه غدیر» که به سفارش معاونت تبلیغاتی آستان قدس رضوی و توسط نشر روزنه به چاپ رسیده، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ابراز کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ مرداد از طریق شماره ۳۸۳۸۰۵۷۱ و یا آیدی تلگرامی @Hmd_jahadثبت‌نام کرده و فایل Pdf خطبه از کانال رسمی خانه مطبوعات استان همدان به آدرس @khanematboathamedan دریافت کنند.

عزیزی بیان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و عدم امکان برگزاری مسابقه به صورت حضوری، آزمون به صورت آنلاین در روز ۱۵ مرداد برگزار می‌شود و در پایان به ۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است؛ سال گذشته نیز مسابقه کتابخوانی از کتاب «پوشش خبری» به قلم محمد سلطانی‌فر و شهناز هاشمی در هفته خبرنگار برگزار و با استقبال خوب فعالان رسانه‌ای مواجه شد.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی همدان مسابقه کتابخوانی برگزار می شود خطبه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • جشن با شکوه فرشته ها در همدان برگزار شد
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان