Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیبیان گفت: ۲۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر در دهه ولایت بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر، ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر که از  ۹۵ تاسیس شده  و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد تا کنون در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکانون فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزههای مختلف افزود: در ایام کرونا این کانون فعالیت های خود را تعطیل نکرده و در فضای مجازی ، توزیع بسته های حمایتی و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی فعالیت ها ادامه داشته است.

 وی با بیان اینکه از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است  تصریح کرد: در این زمینه با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر تاکنون اقدامات خوبی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مواد مخدر انجام شده است.

حبیبیان با اشاره به اینکه تاکنون از سوی مدیر کانون برای بیش از یک هزار نفر در زمینه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی مشاوره انجام شده گفت: با شیوع کرونا  فعالیت های خوبی را در فضای مجازی  از جمله مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست  و حضور در محله های آسیب پذیر شهر داشتیم.

 وی با بیان اینکه به مناسبت هفته ازدواج  کارگاه مشاوره رایگان با  موضوع  خانواده و  آسیب های اجتماعی در پارک سیفیه ملایر توسط کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبد الله برگزار شد گفت: در این مشاوره ها  بیشتر بحث  ازدواج و خانواده و آسیب های اجتماعیمورد توجه و استقبال  قرار گرفت.

 وی اضافه کرد: در این کارگاه‌ها به سوالات مراجعان پاسخ داده شد و چند مراجعه کننده با مشاوره پیشگیری از اعتیاد  به یکی از کمپ های ترک اعتیاد ملایر معرفی شدند.

 حبیبیان در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درراستای کمک های مومنانه گفت: در این راستا این کانون طی چند مرحله توزیع بسته های معیشتی بین خانوادهای نیازمند شناسایی شده داشته است.

وی با بیان اینکه این کمک ها در قالب بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف از جمله ایام ماه رمضان، دهه کرامت و هر کدام از بسته ها بین یکصد تا دویست هزار تومان بوده افزود: هزینه تهیه این بسته ها از سوی خیران و مدیریت کانون تقبل شده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر از تهیه و توزیع 20 بسته معیشتی همزمان با دهه ولایت بین خانواد های نیازمند خبر داد و گفت:در نظر دارم که با سرکشی به بیست خانواده بی بضاعت توزیع  بسته های حمایتی ، پوشاک، کیف و کفش ،مواد شوینده  و تنقلات  برای کودکان را  در روز عید غدیر داشته باشیم.

 

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان ملایر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه ولایت کانون فرهنگی و هنری آسیب های اجتماعی هنری امامزاده دهه ولایت فعالیت ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند

سرهنگ احسان آنقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خدمات مشاوره و روانشناختی نقش تعیین کننده‌ای در ارتقای سلامت روان، تقویت روابط اجتماعی و پیشرفت فردی و اجتماعی در جامعه ایفا می‌کند و توسعه و تقویت این خدمات می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و آرامش جامعه کمک شایانی داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در تمامی دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان مرکزی، گفت: دسترسی آسان به این خدمات در محیط کلانتری‌ها، موجب شده که افراد احساس امنیت و حمایت بیشتری داشته باشند و این امر به کاهش استرس و اضطراب آنان و افزایش همکاری با مجریان قانون منجر شده است.

وی افزود: همچنین مشاوران و روانشناسان مستقر در کلانتری‌ها با تشخیص سریع مشکلات روانی و ارائه راهکارهای مناسب از تکرار رفتارهای مجرمانه جلوگیری و به بازپروری و بازگشت مجرمان به جامعه کمک شایانی می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این امر علاوه بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، در بلند هزینه‌های مربوط به دستگاه قضائی و پلیس را نیز کاهش داده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۲۲ مورد خدمات مشاوره فردی در مرکز مشاوره آرامش و دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های این استان ارائه شده است.

سرهنگ آنقی تاکید کرد: تأثیر این خدمات روانشناختی بازتاب مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان را به همراه داشته که در چشم انداز اجرایی سال جاری، تقویت و کیفی سازی این خدمات به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی دنبال می‌شود.

وی گفت: همچنین در سال گذشته تعداد ۶۸ مورد کارگاه‌های روانشناختی با موضوعات موضوعات فرزند پروری، مهارت‌های کودک و نوجوان، تربیت فرزند، ارتباط با نوجوان، آسیب فضای مجازی در مرکز مشاوره آرامش به صورت تخصصی برای خانواده‌ها برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان داشت: سامانه تلفنی پلیس پاسخگو به شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ نیز به صورت رایگان در ساعات اداری آماده ارائه خدمات روانشناختی رایگان به شهروندان است.

سرهنگ آنقی بیان کرد: عموم مردم می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره آرامش فرماندهی انتظامی استان که در زمینه‌های مختلف فردی، تربیتی، تحصیلی، کودک و نوجوان، ازدواج، خانوادگی ارائه می‌شود، بیشترین بهره گیری را داشته باشند.

کد خبر 6081606

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر