Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز با منفی شدن تست کرونای بازیکنان و کادر فنی، تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال زنان ملی حفاری اهواز روز جمعه،  ۱۷ مرداد در دور برگشت نیمه نهایی لیگ میزبان سایپا تهران است. این تیم که پس از دریافت مجوز تمرین از سوی وزارت نفت، از بازیکنان و کادر فنی تست کرونا گرفته بود با منفی شدن نتیجه آنها، تمرینات خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینا بارانی، سرمربی تیم حفاری در مورد دیدار برگشت نیمه نهایی مقابل سایپا به ایسنا گفت: خوشبختانه جواب تست همه اعضا تیم منفی بود و ما هم تمریناتمان را شروع کرده‌ایم. قطعا روز جمعه بازی سختی داریم. هوای شرجی، گرمای اهواز و ضعیف بودن سیستم‌های خنک کننده شرایط را برایمان سخت می‌کند اما تلاش می‌کنیم تا بازیکنان را به بازی روز جمعه برسانیم و کسی آسیب نبیند.  

او در ادامه افزود: خوشبختانه بیشتر بازیکنان در این زمان توقف مسابقات به صورت انفرادی تمرین داشتند اما تمرین گروهی چیز دیگری است. با این حال شرایط برای ما و سایپا یکسان است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک پای فینال باشیم.  

به گزارش ایسنا، دیدار رفت تیم‌های ملی حفاری اهواز و سایپا تهران با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع اهواز به پایان رسید. از طرفی تیم مس رفسنجان هم با پیروزی مقابل هیات فوتبال خراسان رضوی فینالیست شد و باید دید که روز جمعه چه تیمی دومین فینالیست لیگ می‌شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال بانوان تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز روز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملوان پیش از دیدار با سپاهان برگزار شد و بازیکنان این تیم برنامه‌های تاکتیکی برای تقابل با طلایی‌پوشان اصفهان را مرور کردند.

بازیکنان ملوان در هوای مطلوب انزلی در زمین چمن حاضر شدند و در ابتدا به گرم کردن پرداختند و پس از آن زیر نظر کادرفنی به مرور برنامه های تاکتیکی پرداخت و کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

مهدی تارتار سرمربی ملوان تمرین تیم را با دقت زیر نظر گرفته بود و نکات فنی را به بازیکنان این تیم منتقل می‌کرد و مسائل فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

ملوان و سپاهان فردا در چهارچوب هفته بیست و چهارم به مصاف هم خواهند رفت، ملوان در صورت شکست دادن سپاهان به فاصله یک امتیازی این تیم می‌رسد و رتبه چهارم جدول را به دست خواهد آورد.

تصاویری از آخرین تمرین ملوان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند
  • لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود
  • ریکاوری تراکتوری‌ها با چهره اخمو (عکس)
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف 
  • ملوان برای بازی هفته آماده شد (عکس)