Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@06:51:27 GMT

طرح زوج و فرد اصفهان به‌طور موقت لغو شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۱۷۶۹

طرح زوج و فرد اصفهان به‌طور موقت لغو شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از مسئولان مربوطه می‌خواهم با لغو طرح زوج و فرد حتی به‌طور موقت از شیوع بیشتر بیماری کرونا جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از شهروندان اصفهان می‌خواهم با همکاری بیشتر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه‌های کاهش شیوع کرونا در شهر را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مسئولان مربوطه می‌خواهم با لغو طرح زوج و فرد حتی به‌طور موقت از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شایسته است در راستای اجرای فرامین رهبری نذورات مردمی در ماه محرم به سوی کمک مومنانه و پذیرایی از اقشار ضعیف جامعه هدایت شود.

وی خاطرنشان کرد پل‌های مکانیزه در سال‌های اخیر برای حفظ سلامتی سالمندان و شهروندان توانخواه مناسب‌سازی شده اما اخیراً درگیری‌های حقوقی شهرداری با پیمانکاران باعث شده بخش مکانیزه آن غیرفعال باشد بنابراین از شهردار اصفهان می‌خواهم نسبت به اتخاذ تصمیم مناسب در این راستا اقدام کند.

کد خبر 436740

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رضا امینی طرح زوج و فرد کرونا در اصفهان کرونا ویروس شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختومه شدن بیشتر پرونده‌های قضایی بوشهر با سازش و صلح

امام جمعه بوشهر گفت: بوشهر یکی از استان‌های مهمی است که بیشتر پرونده‌های قضایی قبل از ورود به دستگاه قضا با سازش و صلح مختومه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه این شورا نقش مهمی در ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی دارد، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی یک نظام‌واره اندیشی و اجرایی است.

وی با بیان اینکه اکنون دوازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر تشکیل شده است، گفت: اکنون موضوع جلسه شورای فرهنگ عمومی، قضایی، آسیب‌شناسی جرایم، پیشگیری از وقوع جرم و راهکارهای لازم برای کاهش جرایم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: این شورا می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد و در این عرصه نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اصل برخورد با مجرم مهمتر است اضافه کرد: سالانه‌ میلیون‌ها پرونده وارد قوه قضاییه برای بررسی وارد می‌شود که نقش پیشگیری از وقوع جرم در کاهش پرونده‌ها بسیار مهم و مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تأکید بر نهادینه کردم فرهنگ سازش و صلح در جامعه گفت: صلح و سازش یک فرهنگ اصیل اسلامی است که باید در این مهم در جامعه به‌عنوان یک ضرورت نهادینه شود.

وی با بیان اینکه بوشهر یکی از استان‌های مهمی است که بیشتر پرونده‌های قضایی قبل از ورود به دستگاه قضا با سازش و صلح مختومه می‌شود، بیان کرد: فرهنگ عمومی مصالح و عدم وقوع جرم به‌عنوان یک خدمات اجتماعی عمومی و همکاری بنیادین با دستگاه قضایی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار می‌گیرد که الگو برای دیگر استان‌ها شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی برقرار نظم برگزاری جلسات و اجرایی شدن مصوبات است، اضافه کرد: امسال جلسات شورای فرهنگ عمومی بر اساس برنامه تشکیل شد و مصوبات مهمی در پی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر از تدوین سند شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر برای افق 1410 خبر داد و گفت: در این سند نقشه راه و برنامه‌های مورد نظر طراحی می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر این استان را از امن‌ترین، و مردم با اخلاق اسلامی و اتحاد مثال‌زدنی دانست و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه امسال سال سخت و پرفراز و نشیب در کشور بود، ولی استان بوشهر از امن‌ترین استان‌ها معرفی شده که نشان از اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی تهران افزایش یافت | کرایه تاکسی چقدر بیشتر شد؟
  • حداقل حقوق کارگران در سال آینده ۳۵.۳ درصد بیشتر از امسال
  • بیشتر تولیدات علمی دانشگاه تهران پس از انقلاب بوده است
  • امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه منصوب شد
  • فردا به طور موقت در بیشتر مناطق خراسان رضوی جوی به نسبت پایدار خواهیم داشت
  • مختومه شدن بیشتر پرونده‌های قضایی بوشهر با سازش و صلح
  • واقعه «۵ رمضان» در اصفهان ، پیشگام تمام حرکت‌های انقلابی در کشور است
  • شهردار جدید بادرود منصوب شد
  • در نشست استاندار اصفهان با منتخبین مجلس دوازدهم چه گذشت؟
  • برپایی بازارچه موقت در میدان امام علی (ع) اصفهان