Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند از برخورد با عاملان برگزارکننده ۲ مراسم جشن عروسی در شهرستان نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بوده در راستای دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس مرگبار کرونا و عدم توجه به پروتکل های بهداشتی خبر داد.

سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: گشت بازرسی با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس مرکز بهداشت ، پلیس اطلاعات نیروی انتظامی از عاملان برگزارکننده ۲ مراسم جشن عروسی در شهرک طالقانی و شهرک شهید حیدری نهاوند که نسبت به تهدید سلامت عمومی بی تفاوت بودند، در راستای عدم توجه به دستورالعمل های ستاد پیشگیری و مبارزه با کنترل ویروس کرونا برخورد کردند و از برگزاری مراسم آنها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشور افزود: هر اقدامی که علیه سلامت و بهداشت عمومی براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جرم شناخته و مجازات را نیز تعیین نموده است و حتی به مدت یک‌سال حبس دارد.

وی گفت: امیدواریم مردم به توصیه‌های بهداشتی و سلامت توجه کنند تا بتوانیم از شّر ویروس کرونا به عنوان تهدید کننده جامعه و خانواده‌ها رهایی یابیم.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان نهاوند  تاکید کرد: هر کسی با برگزاری تجمعات در عروسی و عزا، و رعایت نکردن دستوالعمل‌ های بهداشتی جان مردم را به خطر بیندازد و موجب ابتلای مردم به کرونا شود، بهداشت ودرمان به عنوان شاکی و متولی سلامت مردم صاحب عروسی و عزا به عنوان متخلف به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند مراسم جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • اعتبارمداح برای مجالس مومنین است