Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید میدانی از پروژه مرمت و ایمن‌‌سازی مسجد ارک گفت: مجموعه سازمان عمرانی مناطق تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زیرزمین مسجد ارک برای بهره برداری در ماه محرم آماده شود.

 خبرگزاری شبستان،‌گروه مسجد و کانون های مساجد، «صفا صبوری دیلمی»، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارک بازدید میدانی به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در جریان این بازدید که سید مجید غمخوار، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق و پیمان عباسی مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی سازمانها و مناطق نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت اجرایی پروژه مرمت و ایمن سازی مسجد ارک در منطقه ۱۲ مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

 

صبوری دیلمی طی سخنانی در حاشیه این بازدید از تلاش برای پایان یافتن عملیات بازسازی زیرزمین مسجد ارک همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد و بر لزوم تسریع عملیات اجرایی پروژه تاکید کرد.

 

سید مجید غمخوار نیز در تشریح روند اجرا و پیشرفت پروژه، از ساخت سه چشمه سرویس بهداشتی در ضلع شرقی زیرزمین و اتمام عملیات خاکبرداری اتاق صوت خبر داد و گفت: سنگ‌کاری ستون‌های زیرزمین در حال اجرا است و مجموعه سازمان عمرانی مناطق تمام تلاش خود را به کار بسته است تا زیرزمین مسجد ارک برای بهره برداری در ماه محرم آماده شود.

 

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، ساخت و نصب درهای شبستان مردانه و زنانه به پایان رسیده و اجرای تاسیسات برقی در حال انجام است.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ارک محرم سازمان عمرانی مناطق زیرزمین مسجد ارک ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد

به گزارش خبرگزاری مهر، داود قاسم زاده معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع انسانی حفاظت محیط زیست استان در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت و تجهیز گفت: همسو با منویات مقام معظم رهبری در مسیر بالندگی رشد و توسعه کشور با آغاز فصل کار و در ادامه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازندگی دولت مردمی با محوریت توسعه سطح هوشمندسازی مناطق تحت مدیریت استان، نوسازی پاسگاه‌های محیط بانی و ادارات محیط زیست شامل (ایزوگام، نقاشی، تعویض درب و پنجره‌ها و....)، تأمین تجهیزات خودرویی و موتوری، خریداری لوازم تکمیلی - تخصصی برای پایش و عملیات‌ها در مناطق شامل (البسه، دوربین، پهپادهای جدید و.... در کمترین زمان ممکن به صورت تجمیعی در دستور کار داریم.

وی ضمن تاکید بر تقویت شیوه‌های نظارتی طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی ذکر شده، انجام مهندسی ارزش برای طرح‌های عمرانی را لازم دانسته و ادامه داد: سال قبل با تخصیص اعتبارات مناسب بخش اول طرح‌های عمرانی و تجهیزاتی محیط زیست را تأمین کردیم امسال نیز ضمن تداوم این روند بخش زیادی از این طرح‌های عمرانی از جمله احیا ساختمان برخی پاسگاه‌های غیر فعال را با پایش و مهندسی ارزش، تعیین تکلیف خواهیم کرد.

قاسم زاده با اشاره به وسعت مناطق طبیعی تحت مدیریت آذربایجان شرقی و کمبود نیرو بویژه در حوزه محیط بانی تاکید کرد: با یک گام اساسی جدید در مسیر احیا این پاسگاه‌ها و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز به طور جدی پیگیر هستیم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و منابع انسانی حفاظت محیط زیست استان با قدردانی از همکاری‌های علاقمندانه مجموعه تلاشگر و دوستدار محیط زیست سازمان مدیریت برنامه ریزی استان به جهت تأمین اعتبارات لازم فاز دوم عملیات اجرای این پروژه‌ها را در حال حاضر دو میلیارد ریال ذکر کرد.

کد خبر 6082359

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی