Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@17:37:15 GMT

نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در مسجد مقدس جمکران

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۱۶۴

نظارت بر اجرای پروتکل‌ها در مسجد مقدس جمکران

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران از نظارت مستمر بر عملکرد بخش های داخلی این مکان مقدس بر اساس دستور العمل های تدوین شده توسط وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالقاسم شربتی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در اولویت برنامه ریزی های این مکان مقدس قرار دارد، اظهار کرد: بر این اساس برای هر مجموعه چک لیست هایی تهیه شده که بر اساس آن وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های مختلف مسجد علی الخصوص بخش هایی که ارتباط مستقیم با زائران دارند به صورت مستمر مورد بازرسی و ارزیابی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سلامتی زائران و خادمان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نسبت به رعایت کامل پروتکل ها و دستور العمل های بهداشتی حساسیت ویژه ای داریم؛ لذا با هدف ایجاد شرایط مناسب بهداشتی و حفظ سلامتی ارادتمندان به ساحت مقدس مهدوی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه این بازرسی ها به صورت هفتگی در این مکان مقدس در حال اجراست و نتایج حاصله به اطلاع مدیران هر بخش رسانده می شود، ابراز کرد: مدیران بخش های مختلف نیز در صورت مشاهده نواقص احتمالی در رعایت پروتکل های بهداشتی موارد را در اسرع وقت اصلاح می کنند و پس از آن بازدید مجدد از آن بخش ها انجام می شود.

شربتی در پایان خاطرنشان کرد: به حمدالله خادمان مسجد مقدس جمکران اهتمام ویژه ای نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی دارند و در تلاش هستند تا فضای معنوی این مکان مقدس را در بهترین شرایط ممکن جهت بهره مندی مشتاقان و شیفتگان به حضرت ولیعصر (عج) مهیا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا مسجد مقدس جمکران مکان مقدس بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن بهرامی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در طرح نظارت نوروز و ماه رمضان در استان ۱۵ اکیپ مستقل فعال بودند که از این تعداد ۱۰ اکیپ در شهرستان‌ها و پنج اکیپ در سطح استان، ۲ هزار و ۸۴۳ مورد نظارت داشتند.

وی افزود: در این نظارت‌ها ۶۶۴ پرونده تشکیل شد که ۶۵۶ پرونده مربوط به اصناف شامل گران‌فروشی، کم فروشی و… و هشت مورد در زمینه قاچاق کالا بود، همچنین ۳۸۸ مورد تخلف در حوزه خرده‌فروشی ثبت شد که بیش‌ترین تخلفات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به خود اختصاص داد.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ایام نوروز و ماه رمضان همچنین از ۳۸۱ مورد بازرسی از مراکز گردشگری انجام و ۲۸ مورد اخطار در این خصوص صادر شد.

بهرامی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۲۴۶ اغذیه‌فروشی و فست‌فود در چهارمحال و بختیاری، معرفی ۳۲ مرکز متخلف به مراجع قضائی و صدور ۹۸ اخطار کتبی قضائی عنوان کرد: بازرسان همواره فعال بوده و کار نظارت را با جدیت ادامه می‌دهند.

وی از مشارکت با گشت نظارت و بازرسی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با سایر ادارات استان خبر داد و گفت: در این استان ۳۲ هزار انبار با کاربری مختلف ثبت است که از این تعداد ۲۵ هزار انبار فعال بوده و نزدیک به ۷ هزار انبار غیرفعال است لذا برای پیشگیری از احتکار کالا از انبارهای غیرفعال بازرسی صورت گرفت.

کد خبر 6086465

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک رستوران در شادگان
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • کشف بیش از ۱۱ هزارنخ سیگار قاچاق در بجنورد