Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

دبیر انجمن صنفی ناوگان شهر تهران گفت: با توجه به بخشنامه جدید، استفاده از مزایای بیمه برای رانندگان تحت پوشش بیمه روستایی، منوط به کار در استان مربوطه صادر کننده بیمه است.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا عاشوری در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این بدان معنی است که اگر در خارج از استان اتفاقی برای راننده و وسیله نقلیه وی رخ بدهد، از سوی بیمه پشتیبانی نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌مندی رانندگان بیمه روستایی و عشایری از تسهیلات کرونا

وی با بیان این‌که مالکان ناوگان و مدیران شرکت‌ها باید به این موضوع توجه کنند، عنوان کرد: این بیمه با توجه به مبلغ پرداختی و خدماتش دارای نواقص زیادی است اما با توجه به عدم اطلاع کافی رانندگان نسبت به کسری و پوشش بیمه‌ای اندک آن، متاسفانه بعضی از رانندگان به این بیمه اکتفا و بیمه‌های تامین اجتماعی خود را لغو و با این بیمه قرارداد منعقد کردند.

به گفته عاشوری یک راننده جدیدالورود در بخش رانندگان مبلغی حدود 800 هزار تومان پرداختی دارد که در سال مبلغ ۹۶۰۰ تومان خواهد شد، حال این‌که بیمه عشایر و روستایی نهایت در طول سال ۸۰۰ هزار تومان است.

این مقام صنفی تاکید کرد: به تازگی برخی محدودیت‌ها برای این نوع بیمه در نظر گرفته شده است بدین صورت که این بیمه در هر استانی که صادر می‌شود اگر  راننده بیمه شده در همان استان فعالیت کند منع قانونی و مشکلی ندارد اما اگر در استان دیگری فعالیت کند، در صورت بروز حادثه، از خدمات بیمه‌ای برخوردار نخواهند بود.

عاشوری افزود: در واقع می‌توان گفت مزایای این بیمه به نسبت مزایای بیمه تامین اجتماعی بسیار اندک و ناچیز است.

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بیمه رانندگان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • افشاگری درباره بیمه تکمیلی رانندگان کامیون ؛ سوء استفاده کنندگان کیستند؟
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج