Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی با بیان اینکه برای مسائل مالی به پرتغال نیامده است، به اهمیت توصیه کارلوس کی ‌روش در تصمیمش اشاره کرد.

مهدی طارمی درباره انتخاب لیگ پرتغال و توانایی های کارواخال، سرمربی تیم ریوآوه، صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، مهدی طارمی در فصل اول حضورش در اروپا با تیم ریوآوه موفق به ثمر رساندن 18 گل شد و به دلیل دقایق بیشتری که در ترکیب تیمش بود، عنوان آقای گلی را به کارلوس وینسینیوس واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر تیم های بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ لیسبون، از تیم براگا نیز به عنوان یکی از گزینه های جدی انتقال طارمی یاد می شود چرا که کارلوس کارواخال سرمربی فصل قبل ریوآوه، فصل آینده هدایت براگا را بر عهده دارد.

طارمی در ابتدای گفتگویش با روزنامه آبولا، درباره کارواخال گفت:

باید از کارواخال تشکر ویژه ای کنم. او در مهارت هایش فوق العاده است. کارواخال علاوه بر اینکه مربی بزرگی است، یک روانشناس بزرگ است. او می داند چطور و چه زمانی از بازیکن حمایت کند. 

وی افزود:

حتی زمانی که من مصدوم بودم، کارواخال می دانست چطور روحیه ام را بالا ببرد.

این مهاجم ایرانی درباره احتمال تکرار همکاری اش با کارواخال در تیم براگا در فصل آینده تاکید کرد:

البته؛ چرا که نه. ما منتظر می مانیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد. البته باید تصمیمات مسئولان تیم ریوآوه هم مدنظر قرار بگیرد. من همواره از تیم ریوآوه حمایت می کنم اما امضای هر قراردادی نیاز به بررسی و تایید آنها دارد. 

طارمی درباره علاقه سه تیم بزرگ پرتغال یعنی پورتو، اسپورتینگ و بنفیکا به وی گفت:

باعث افتخار است که نامم را در کنار این باشگاه ها ببینم. آنچه که بیشتر باعث افتخار است جنگیدن به عنوان اولین بازیکن ایرانی و یکی از اولین بازیکنان آسیایی برای این هدف است. 

وی ادامه داد:

من به فوتبال پرتغال و تاریخ آن بی اندازه احترام می گذارم. چیزی که تجربه کردم افتخارآمیز بود و اینکه می دیدم چطور همه چیز عالی بود.

مهدی طارمی همچنین توضیح داد که به دلایل مالی پرتغال را انتخاب نکرده و به خاطر توصیه کارلوس کی ‌روش، به پرتغال آمده است. وی همچنین با تعریف از هم تیمی هایش آنها را شگفت انگیز خواند. علاوه بر این، مهدی طارمی از کارلوس وینسینیوس مهاجم تیم بنفیکا تمجید کرد و عنوان آقای گلی را هم به او تبریک گفت. مهدی طارمی وینسینیوس را بهترین مهاجم لیگ پرتغال نامید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم ریوآوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شامگاه شنبه ۲۵ فروردین و در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ پرتغال در ورزشگاه دراگائو از تیم فامالیسائو میزبانی کرد و در حالی که دو بار از میهمان خود عقب افتاد در پایان توانست با نتیجه تساوی دو بر دو به حداقل امتیاز این دیدار دست یابد. نکته مهم این بازی حضور یک نیمه‌ای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب تیمش و گلزنی پس از ۴ ماه در لیگ پرتغال بود که توانست در دقیقه ۸۲ و روی پاس «وندرسون گالنو» توانست دروازه حریف را باز کند.

سایت «publico» پرتغال با اشاره به گلزنی طارمی نوشت: ترس از سومین شکست متوالی پورتو تا دقیقه ۸۲ در ورزشگاه دراگائو وجود داشت، اما مهدی طارمی با بازگشت به روند گلزنی خود پورتو را از یک شکست دیگر نجات داد. در این دیدار ضعف‌های خط دفاع پورتو آشکار بود و در فاز تهاجمی قابلیت خوبی نداشت. این نتیجه باعث شد تا همچنان پورتو در رده سوم باقی بماند.

کار خوب «کونسیسائو» سرمربی پورتو به نیمه دوم بر می‌گردد که او گالنو، طارمی و وارلا را وارد زمین کرد و این ۳ بازیکن توانستند پیشرفت محسوسی را در تیم ایجاد کنند. طارمی در این بازی اولین گل خود برای پورتو در سال ۲۰۲۴ را به ثمر رساند.

پورتو کار سختی برای رسیدن به صدر جدول دارد و در فاصله ۵ هفته تا پایان لیگ پرتغال فاصله این تیم با اسپورتینگ که در صدر جدول قرار دارد، ۱۵ امتیاز است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • بیانیه تند باشگاه پورتو به خاطر طارمی
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • (عکس) مهدی طارمی سرانجام در پورتو آفتابی شد