Web Analytics Made Easy - Statcounter

این میزگرد با حضور شهرام شرفی، ابوذر بابایی زاده، سیما صالحی، امین زینی وند، آزیتا یوسفیان و پریسا قربانی از فعالان رسانه ای استان لرستان و بمناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار برگزار شد.

در این میزگرد فعالان رسانه ای لرستان بر ساماندهی خبرنگاران استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تاکید داشته و همچنین حفظ اخلاق رسانه ای را در اولویت کاری دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان رسانه ای استان همچنین با تاکید بر انسجام در اخبار خواستار توسعه و رشد اقتصادی در لرستان شدند.

مشروح این میزگرد بزودی در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منتشر می شود.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی میزگرد ایرنا خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی میزگرد ایرنا خرم آباد لرستان خبرگزاری جمهوری اسلامی مطبوعات و خبرگزاری های داخلی میزگرد ایرنا خرم آباد لرستان رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است

به گزارش ورزش سه، نصرالله خواجه‌گیری سرپرست باشگاه استقلال پس از پیروزی ۳ بر ۲ این تیم مقابل شمس آذر قزوین در گفتگو با خبرنگاران گفت: نماینده فدراسیون فوتبال که نماینده بازی بود، چند بار تاکید داشت که من سمت رختکن نروم. در بازی با سپاهان در آزادی که آقای مورایس و سرپرستشان اینجا بود، تاکید کردند که من هم سمت رختکن نروم و جریمه سنگین کردند. رختکن هم به میکسدزون ورزشگاه اشراف داشت و من تا پایان بازی هم به رختکن نرفتم.

وی افزود: من سر تمرین کامل حضور داشتم و کل هفته بودم. رابطه من با آقای نکونام هم الحمدالله خوب است و به هواداران هم که آمده بودند این برد خوب را تبریک می‌گویم.

خواجه گیری تاکید کرد: مشکلاتی هست که اگر مشکلات کم شود، مطمئنا کار تیم جلو می‌افتد. ما تلاشمان را می‌کنیم تا از مشکلات کاسته شود و قهرمان شویم. مشکلات مالی است و اگر مالکیت حل شود، مشکلات هم حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • دلیل توقف واحدهای تولیدی و نیمه‌تمام لرستان کمبود اعتبار است
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • تببین پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی در میزگرد اعضای شانگهای