Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سعدی تهیه کننده سریال «نجلا» درباره این مجموعه و خبرهای جدید آن به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: تصویربرداری این سریال چندین ماه طول می کشد و تا اواسط مهر ماه هم ادامه دارد.   وی با اشاره به لوکیشن فعلی تصویربرداری اظهار کرد: این سریال در حال حاضر در بوستان ولایت در حال تصویربرداری است و بعد از آن لوکیشن سریال تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    سعدی با اشاره به دیگر لوکیشن های سریال عنوان کرد: بعد از بوستان ولایت، تصویربرداری و ضبط سریال را در شهرک دفاع مقدس ادامه خواهیم داد و بعد از آن به جنوب کشور می رویم.    قصه عاشقانه «نجلا» در بستر درام و حول محوریت امام حسین (ع) و عاشورا روایت می‌شود. قصه‌ طراحی شده پرتعلیق و پر کشمکش است که در سال ۵۸ می‌گذرد و تحولات ‌جامعه، یک سال بعد از انقلاب و یک سال قبل از جنگ تحمیلی در کار دیده می‌شود   آزیتا حاجیان، حسام منظور، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا، سارا ‌رسول‌زاده، سوگل طهماسبی، سید مهرداد ضیایی،‌ مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و مرتضی شاکر برای بازی در نقش‌های این مجموعه معرفی شدند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سریال نجلا سعید سعدی سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مجری طرح مجتمع‌های آبرسانی روستایی مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای ۳۳۰ روستای مناطق چابهار، قصرقند و دشتیاری آب با کیفیت و بدون کدورت تامین می‌شود.

حسن عابدی امروز یکشنبه (۲۶ فروردین) در بازدید از طرح تصفیه‌خانه آب در پیرسهراب گفت: این سامانه از چهار فیلتر رفع کدورت، سیستم هوادهی، بک‌واش و تجهیزات الکترومکانیکال لازم برای حذف کدورت و تصفیه فیزیکی آب تشکیل شده که راه‌اندازی آن، آب با کیفیت و بدون کدورت بیش از ۳۳۰ روستای واقع در شهرستان‌های جنوبی استان را تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: این پروژه در قالب طرح اضطراری انجام و وارد مدار شد و در کنار آن تصفیه خانه طرح با ظرفیت نهایی در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد که در سال‌جاری با ابلاغ اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان نیز گفت: تصفیه‌خانه آب آشامیدنی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در جنوب این استان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

علیرضا قاسمی اظهار کرد: در راستای تامین آب آشامیدنی مورد نیاز جمعیت روستایی جنوب سیستان و بلوچستان چهار فیلتر تصفیه آب با اعتبارز ۵۵۰ میلیارد ریال در تصفیه‌خانه مجتمع روستایی زیرمجموعه سد زیردان در مدار بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط و نیاز منطقه طرح آبرسانی به روستاهای تلنگ، پلان و پیرسهراب در سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا با مشارکت انجمن صنفی آب و فاضلاب ایران به عنوان خَیر، آبفای استان قم و مساعدت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور عملیات بازسازی، نصب و راه اندازی چهار فیلتر حذف کدورت آب به حجم بیش از ۴۰۰ لیتر در ثانیه انجام و این فیلترها وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: با بهره‌برداری از تصفیه‌خانه اضطراری پیرسهراب حذف آبرسانی سیار برای روستاهای زیر مجموعه سد زیردان محقق شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی نرخ بهره بین بانکی در سال جدید + جدول
  • ورود سامانه بارشی از جنوب خوزستان
  • سعید آقاخانی چطور «نون‌خ۵» را محبوب نگه می‌دارد؟
  • تامین آب باکیفیت برای ۳۳۰ روستای جنوب سیستان و بلوچستان
  • روند کاهشی دما در خراسان جنوبی
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است
  • ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
  • لبخند بهاری در پیچ و خم جاده
  • ادامه روند نزدیک‌تر شدن روابط نظامی نیجر و روسیه
  • سقوط مرد میانسال در چاه جنوب تهران