Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@02:08:11 GMT

اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۸۸۹

اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرایم رانندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ابوالفضل کهزادی درباره اجرای مجدد طرح پرداخت اقساطی جرائم رانندگی گفت: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا به مناسبت دهه ولایت، افرادی که وسیله نقلیه آنها به دلیل جریمه بالای یک میلیون تومان در توقیف است می‌توانند از این فرصت برای پرداخت جرائم خود و ترخیص وسیله نقلیه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص جزئیات اجرای طرح پرداخت اقساطی جرائم رانندگی اظهار کرد: این طرح صرفاً شامل خودروهایی می‌شود که جرائم معوق بالای یک میلیون تومان دارند و به همین دلیل، در توقیفند و یا قرار است توقیف شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، وسایل نقلیه‌ای که بیش از یک میلیون تومان جریمه معوق داشته باشند در صورت عدم پرداخت، توقیف می‌شوند.

سرهنگ کهزادی اظهار کرد: برابر ارزیابی‌های سامانه اجراییات راهور ناجا، ۱۲ هزار خودرو در استان ایلام جرائم معوق بیش از یک میلیون تومان دارند که باید هرچه سریع‌تر برای پرداخت دیون معوق خود اقدام کنند.

کد خبر 536589 برچسب‌ها پلیس راهور - شهر پلیس راهور - جاده‌ها استان ایلام

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور شهر پلیس راهور جاده ها استان ایلام یک میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار تیمور حسینی گفت: قرار است اصلاحاتی در برخی از بند‌های این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.
­
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، افزود: در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • جزییات جدید صدور گواهینامه رانندگی در سال ۱۴۰۳
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد