Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:35:24 GMT

تکمیل محور آستارا - تالش خدمتی از دولت در حوزه راهداری

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۹۳۰

تکمیل محور آستارا - تالش خدمتی از دولت در حوزه راهداری

رمضان دانش روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید ۲۰ دهنه پل شامل پل مرزی و سایر پل های جاده های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان آستارا مرمت، بهسازی و نگهداری و روشنایی محورهای مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی تامین شده است.

وی افزود: در طی این سال ها ۲ دستگاه تردد شمار، پنج دستگاه سامانه ثبت تخلف و نظارت تصویری بر جاده ها نصب و تاسیسات جانبی راه ها در محدوده های مجتمع های بین راهی و پل های عابر پیاده ساماندهی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح های ایمن سازی حاشیه راه ها در محدوده ۱۰ مدرسه اجرا و چندین پل عابر پیاده نصب شده و میدان ورودی روستای عنبران و شهر آستارا نیز احداث شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا بیان کرد: با توجه به کثرت بارندگی در این شهرستان، برای مهار محل های رانشی محورهای اصلی و راه های روستایی، چند دیوار حائل طراحی و ساخته شده و جاده ها با نصب تابلو و علائم تاسیساتی ایمن سازی شده است.

دانش، طرح ارتقای ایمنی موتورسواران را از دیگر برنامه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا اعلام کرد و از اهدای کلاه ایمنی و برگزاری دوره آموزش فرهنگ ترافیک به راکبان موتورسیکلت خبر داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا افزود: با توجه به برف گیر بودن گردنه حیران و برای مدیریت و مهار حوادث جاده ای آن، انبار نمک و سوله ماشین آلات در راهدارخانه بهارستان در محور آستارا - اردبیل ساخته شده و ۲ نقطه حادثه خیز آن محور در محدوده روستای خانبلاغی و پل روستای دمیراوغلی کش تعریض و چهاربانده شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آستارا مرکز مدیریت راه های کشور دولت تدبیر و امید تدبیر و امید تالش کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آستارا مرکز مدیریت راه های کشور دولت تدبیر و امید تدبیر و امید تالش کارآمدی دولت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی آستارا مرکز مدیریت راه های کشور دولت تدبیر و امید تدبیر و امید تالش کارآمدی دولت راهداری و حمل و نقل جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته

الیاس آبده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: راه‌های روستایی مسدود شده بر اثر بارندگی های۲۷ فروردین در بخش گافر و پارامون شهرستان بشاگرد تا پایان هفته بازگشایی می‌شود.

در این بارندگی راه ۱۰ حدود روستای بخش گافر و پارامون مسدود شد.

وی افزود: ماشین آلات و لودر به مناطقی که راه آن‌ها مسدود شده اعزام و راه‌ها به طور موقت باز شده و رفت وآمد برقرار است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بشاگرد گفت: ساخت راه روستا‌های خوشاب، ذهاب، ذهبارک، زمین عباسو، دهوست بالا، میهان، آخران، پارپیان و جنگل از برنامه‌های امسال اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است.

۱۰ روستای بخش گافر و پارامون شش هزار نفر جمعیت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • تمدید انسداد جاده چالوس
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • آسفالت ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان