Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@19:52:34 GMT

جهان‌بین: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۲۹۸۸

جهان‌بین: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد و اینکه معتقد باشیم دانشگاه فقط محل آموزش و پژوهش است، اشتباه است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان‌بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگی و اجتماعی، با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسم تکریم و معارفه این است که بدانیم این مدیریت‌ها ماندگار نخواهد بود، گفت: روزی خواهد رسید که در درگاه الهی و پیشگاه مردم نسبت به اختیارات و امکاناتی که به ما داده‌اند، حساب‌کشی خواهیم شد و چرخش مناصب برای امتحان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی دیگر از نکاتی که در چنین مراسم‌هایی متذکر می‌شود، این است که نسبت به عملکردها و مساعی مدیری که تکریم شده، قدردان هستیم.

جهان‌بین سومین فایده برگزاری این مراسم را دلگرمی برای مدیر جدید دانست و گفت: مدیران ما باید بدانند که زحمات ارزشمند آنها نادیده گرفته نخواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: فرهنگ در دانشگاه باید یک رکن باشد و این که معتقد باشیم دانشگاه فقط محل آموزش و پژوهش است، تفکر اشتباهی است، لذا باید به معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک معاون رکنی نگاه کنیم. اعتقاد داریم که نظام آموزشی، پژوهشی و... باید خودش را با نظام فرهنگی هماهنگ کند.

وی با اشاره به شخصیت فرهنگی رضا نصیری مدیرکل سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: وی از یادگاران دفاع مقدس است و حق بسیاری بر گردن ما دارد. آنچه ما به زبان می‌آوریم، آنها به چشم دیدند. کارنامه او در 3 سال گذشته، نیز نشان از نحوه مدیریت وی است. خوشبختانه طی سه سال گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه نیروی انسانی و اقدامات مثبت فرهنگی انجام شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: به دنبال ادامه روند خوب گذشته هستیم، البته امکان دارد نقد‌هایی هم وجود داشته باشد، اما سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های گذشته استفاده کنیم.

جهان‌بین اظهار داشت: آقای یکانی از مدیران فرهنگی و دانشجویی موفق و جهادی دانشگاه آزاد اسلامی است؛ با انتخاب ایشان به دنبال این هستیم تا نشان دهیم زحمات افراد در دانشگاه دیده می‌شود و بکارگیری افراد در مناصب باید به صورت طبیعی باشد. خوشبختانه پس از انتصاب مدیرکل فرهنگی و دانشجویی، موجی از خرسندی نسبت به انتخاب آقای یکانی به وجود آمد و فعالان فرهنگی و دانشجویی از این انتصاب استقبال کردند.

جهان‌بین خاطرنشان کرد: تغییرات مثبت موجب می‌شود روح تازه‌ای به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دمیده شود که امیدواریم با حضور آقای یکانی، تحولات فرهنگی با سرعت و قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/۴۰۴۰/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی معاون فرهنگی فرزاد جهان بین سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جهان بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: درباره همکاری‌های فرهنگی مشترک مثل ساخت فیلم‌های سینمایی مشترک و برگزاری هفته‌های فرهنگی دو کشور پیش‌بینی و مذاکره شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیلی افزود: ‎سریلانکا کشوری با سابقه تمدنی کهن که از نقاط کلیدیِ جنوب آسیاست و نه تنها گروه‌های مسلمان در آن حضوری چشمگیر دارند، بلکه جمعیتی از پارسیان هند نیز در آن سکونت دارند.

وی همچنین گفت: گسترش روابط همه‌جانبه با سریلانکا همواره از اهداف مهم ایران است و انعقاد تفاهم‌نامه‌های جدید در این سفر نشان داد کوشش‌های ‎دولت مردمی برای گسترش عمق راهبردی کشورمان کارساز بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ۵ سند جدید همکاری در حوزه‌های فرهنگ، علم، رسانه، ورزش و جوانان امضا کردیم و این اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی و کتابخانه‌ای را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است.

اسماعیلی همچنین گفت: هم در پاکستان و هم در سریلانکا کوشش کردیم که سندهای همکاری، برخلاف سالهای گذشته که اغلب دربرگیرنده کلیات و رویکردها بود، ناظر به جزییات تعاملات مشترک نیز باشد، چون باید بتوانیم چگونگی پیشرفت آن‌ها را اندازه‌گیری کنیم و همچنین، به ارزیابی نحوه کاربردی شدن تفاهم‌نامه‌ها بپردازیم.

اسناد همکاری‌های جدید ایران و سریلانکا که در حضور روسای جمهور امضا شد، همکار‌ی‌های گسترده رسانه‌ای، سینمایی، جهانگردی، کتابخانه‌ای و… را در برمی‌گیرد که تکمیل‌کننده زنجیره‌ای از اقدامات سازنده قبلی است. در پاکستان نیز در زمینه فرهنگ و دیگر موضوعات، پیشرفت‌های چشمگیری به دست آمد.

با دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به دو سرزمین استراتژیک در غرب و جنوب آسیا، طراحی یک سامانِ فرهنگی جدید در منطقه آغاز شده که پیش از این شاهد آن نبودیم.

همچنین دستگاه دیپلماسی_فرهنگی ما به طور دائمی، گسترش پدافند_فرهنگی علیه رژیم صهیونیستی را با همکاری کشورهای همسو دنبال می کند.

استقبال  مجامع مردمی، گروه‌های گوناگون مذهبی و اندیشمندان تراز اول در هر دو کشور از آقای رئیس جمهور، شگفتی این سفر بود.

این اقبال بی‌نظیر نشان داد که سرمایه_معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان رو به فزونی است؛ سرمایه‌ای که برای امنیت جهانی ایران بسیار ارزشمند است."

 

دیگر خبرها

  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه آزاد با ایجاد محیط‌های حمایتی
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود