Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@22:15:15 GMT

مجمع عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۰۳۰

مجمع عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد

مجمع عمومی فدراسیون شنا امروز(یکشنبه) با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون امروز (یکشنبه) ۱۲ مرداد با حضور ۱۷ نفر از اعضا در محل آکادمی ملی المپیک در حالی برگزار شد که نماینده هیات های استانی از طریق ویدیو کنفرانس از محل استان خود در این جلسه حاضر شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت، باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک، احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت، مستجاب الدوله مسئول امور مجامع به همراه محسن رضوانی رئیس، فرید الدین فتاحیان دبیر و محسن علی آبادی و شهرناز ورنوس نواب رئیس فدراسیون حضور داشتند.

در ابتدا محسن رضوانی ریاست فدراسیون ضمن خیر مقدم به حاضران گزارشی از عملکرد این فدراسیون طی یکسال گذشته ارائه داد.

او با اشاره به اعزام های بین المللی و برنامه های برون مرزی از هدف گذاری فدراسیون برای کسب سهمیه المپیک سخن گفت. اردوی های تیم ملی و شرایط فنی آنان را طی برنامه های میان مدت و بلند مدت تا بازی های آسیایی ۲۰۲۲ برشمرد. همچنین یادآور شد که دو کلینیک بین المللی در تهران برگزار و گام های بلندی در جهت توسعه سخت افزاری و تجهیز استخرهای تحت پوشش فدراسیون برداشته شده اما باید با حمایت ارگان های بالادستی مشکلات اماکن ورزشی فدراسیون به طور کامل برطرف شود.

وی با اشاره به ایجاد سامانه ثبت اطلاعات ورزشکاران و مربیان از هدف گذاری فدراسیون برای توسعه خدمات آنلاین و آنالیز وضعیت فنی خانواده این ورزش خبر داد و آمار اطلاعات ثبت شده توسط استان های مختلف در طول یکسال گذشته را حدود ۱۷ هزار نفر برشمرد که در صورت تداوم فعالیت در این حوزه می تواند دستاوردهای بسیاری را به ارمغان بیاورد.

برنامه مجمع طبق پروتکل با ارائه گزارش حسابرس مستقل ادامه یافت که ارائه بیلان فدراسیون و گزارش حسابرس مستقل با اکثریت قاطع آرا مورد تائید قرار گرفت.

در ادامه بازرس فدراسیون با یادآوری جایگاه مرحوم منصور گروسی بر لزوم برگزاری مراسم یادبود او به عنوان پدر خانواه واترپلو پس از پایان ایپدمی کرونا تاکید کرد. همچنین حضور افراد متخصص در بدنه هیات های استانی بویژه در بخش فنی را دارای اهمیت بالایی برشمرد و خواستار توجه ویژه وزارت به ورزشکاران و ملی پوشان با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی شد.

همچنین تصویب آیین نامه های فدراسیون، تصویب مصوبات هیات رئیسه و تصویب بندهای ۴ تا ۹ دستور جلسه با اکثریت آرا مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فدراسیون مجمع عمومی شنا المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین»، درباره سالی که از آن عبور کردیم و فراز و نشیب‌هایش گفت: سال خوبی داشتم، ولی در انتهای سال با بستری شدن در بیمارستان مدتی را درگیر درمان بودم. به دلیل بیماری قند این اتفاق افتاد که البته یک مقدار در بحث تغذیه رعایت نکرده بودم. بنده قبل از المپیک پکن هم به دلیل همین بیماری دیابت نتوانستم اعزام شوم و این مشکل از همان دوره با من بود و آخر سال ۱۴۰۲ کارم به بیمارستان کشید و ۱۰، ۱۲ روزی به دلیل عفونت پا بستری بودم، اما الان به لطف خدا و دعای مردم بهتر هستم. امیدوارم سال ۱۴۰۳ برای مردم سال بهتری باشد و مشکلات اقتصادی هم کمتر شود.

وی افزود: در روزهای حضورم در بیمارستان ساسان که جا دارد از مدیران و پرسنل آن تشکر کنم مردم واقعا مرا شرمنده خودشان کردند. خیلی‌ها تماس می‌گرفتند و نگران بودند. بسیاری از روسای فدراسیون‌ها و به ویژه وزیر محترم ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک و پارالمپیک از بنده عیادت کردند. با آنکه روزهای سختی بود، اما با محبت مردم مثل روزهایی که با انرژی‌های مثبت شان وزنه‌ها را بالای سر می‌بردم اینجا هم از روی تخت بیمارستان بلند شدم. از حالا به بعد بیشتر باید رعایت کنم.

رضازاده درباره این موضوع که این مشکلات یادگاری‌های دوران ورزش حرفه‌ای او بوده گفت: این مشکل ارثی هم هست؛ پدرم نیز قند داشت. قبل از المپیک آتن وزن من بالا بود. یادم هست در همان دوران که آقای افشارزاده رییس فدراسیون وزنه برداری بود نزد چند دکتر رفتیم و گفتند باید بیشتر مراقب خودت باشی، چون هم بحث ارثی بودن دیابت و هم وزن بالا و استرس ممکن است در آینده مشکل ساز شود.همین الان سجاد انوشیروانی هم قند دارد و او هم ارثی به این مشکل دچار شده است.

وی درباره عملکرد وزنه‌برداری ایران در سال ۱۴۰۲ گفت: خب شما می‌دانید که این گروه مدیریتی تازه در راس کار قرار گرفته بودند. ما به دنبال پوست اندازی بودیم، اما در این رشته نمی‌توان یک شبه کاری را انجام داد. قبول دارم که در بازی‌های آسیایی خوب نبودیم، اما عملکرد بچه‌ها در جهانی عربستان راضی کننده بود. امیدوارم در آخرین گزینشی که در تایلند خواهد بود آقای دهدار سهمیه بگیرد که ما بتوانیم با سه وزنه بردار راهی المپیک شویم و در پاریس مدال بگیریم.

از رضازاده درباره صحبت‌های اخیر رییس کمیته ملی المپیک که گفته است از فدراسیون وزنه برداری انتظار بیشتری داشته پرسیدیم که در پاسخ گفت: این رشته رکوردی است. ما همه جمع شدیم تا وزنه برداری موفق شود. بحث اسم‌ها نیست و دنبال دیده شدن هم نیستیم و به لطف خدا و مردم اسم هم داریم پس انگیزه مان پیشرفت وزنه برداری است. در راس فدراسیون آقایان انوشیروانی و سلیمی شبانه روزی تلاش می‌کنند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم حمایت می‌کنند، دست‌شان درد نکند، اما به نظر من به چند اسپانسر هم نیاز داریم، چون وزنه برداری بعد از کشتی بیشترین مدال‌های المپیکی را دارد و چندین دوره عنوان قویترین مرد جهان را برای ایران کسب کرده است.

وی درباره شانس کسب مدال در المپیک پاریس گفت: مدال گرفتن در المپیک خیلی سخت است و نمی‌توان پیش بینی کرد. اگر دهدار سهمیه بگیرد، در کنار داوودی و جوادی سه وزنه بردار ما خواهند بود که باید با برنامه ریزی درست آن‌ها را راهی المپیک کنیم. ما در دسته داوودی و جوادی شاهد رقابت میلیمتری هستیم و باید کادر فنی بهترین انتخاب وزنه را داشته باشد.

قهرمان اسبق المپیک و جهان درباره این موضوع که پس از خداحافظی او و همچنین بهداد سلیمی دیگر طلای فوق سنگین المپیک برای ورزش ایران رویا شده است گفت: خب بنده دو بار و بهداد هم یک مرتبه قویترین مرد جهان شدیم. آن روزها مردم از ما رکوردشکنی می‌خواستند و فقط بحث مدال طلا نبود؛ یعنی خیال شان از طلا راحت بود. الان هم باید به نسل جدیدتر زمان داد. همین آقای داوودی باید خودش را باور کند و با توجه به مدالی که در توکیو گرفت اینجا هم موفق عمل کند.

رییس اسبق فدراسیون وزنه برداری درباره مشکلات اقتصادی جامعه گفت: این مردم همیشه پای کار بوده و برای سربلندی کشور از جان مایه گذاشته اند؛ این مردم بزرگوار باید بهتر زندگی کنند. مسوولان باید با جدیت کار کنند تا مشکلات اقتصادی کمتر شود.

وی در ادامه به مشکلات سیل زدگان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: چند روز قبل هم گفتم و باز تاکید می‌کنم که هر کسی در هر جایگاهی به اندازه توانش باید کمک کند. الحمدالله مردم ایران در این مواقع پای کار هستند. مردم سیستان و بلوچستان بدانند که جامعه ورزش در کنارشان ایستاده است.

رضازاده درباره بهترین و بدترین اتفاق زندگی اش در سال ۱۴۰۲ گفت: اتفاق خوب که الان چیزی در ذهنم نیست، اما بستری شدن در بیمارستان در روزهای پایانی سال بدترین اتفاقی بود که برای من افتاد.

وی درباره جنجال سال ۱۴۰۲ بر سر اهدای حواله خودرو به ملی پوشان فوتبال و اعتراض قهرمانان دیگر رشته‌ها گفت: زمان خود ما هم این مسایل بود که به رشته‌های مدال آور در المپیک کمتر توجه می‌شد. به نظر من باید بحث پاداش‌ها را قانونمند کنند. عزیزان فوتبالی هم زحمت می‌کشند و دل مردم را شاد می‌کنند منتهی باید به همه قهرمانان توجه شود.

رضازاده در پاسخ به این بحث که اگر وزنه برداری در المپیک موفق عمل نکند هجمه‌ها علیه فدراسیون بیشتر خواهد شد گفت: المپیک خیلی سخت است. یک مثال بین ما ورزشی‌ها است که می‌گوییم یک مدال المپیک به اندازه ۱۰ مدال جهانی ارزش دارد. تلاش همه ما برای موفقیت است و در راس هم آقای نوشیروانی به عنوان تصمیم گیرنده نهایی همین هدف را دارد.

وی درباره برنامه قویترین مردان ایران که در ایام نوروز پخش می‌شود گفت: ۲،۳ قسمت آن را دیده ام. به نظرم بد نیست که مردم با تماشای آن سرگرم شوند. بیشتر شرکت کنندگان این برنامه یا وزنه بردار بوده اند یا کشتی گیر و یا بدنساز. این رشته سنگین و آسیب زننده هم هست.

رضازاده افزود: سریال‌های تلویزیونی این ایام را ندیده ام، چون خیلی درگیر بیماری بودم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا از کسی عیدی گرفته است گفت: فقط عیدی دادیم؛ کسی تا این لحظه به ما عیدی نداده است؛ البته من عیدی ام را از خداوند گرفتم وقتی از بیمارستان مرخص شدم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889051

دیگر خبرها

  • فدراسیون جهانی شمشیربازی سهمیه المپیکی ایران را تایید کرد
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم