Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@19:24:15 GMT

جزئیات ثبت‌نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۰۳۱

جزئیات ثبت‌نام آزمون تصدی قضا 99 اعلام شد

ثبت نام آزمون تصدی قضا ۹۹ از امروز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و داوطلبان تا پایان روز دوشنبه ۲۰ مردادماه مهلت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ثبت نام آزمون تصدی قضا ۹۹  از امروز یکشنبه ۱۲ مرداد ماه از طریق سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و داوطلبان تا پایان روز دوشنبه ۲۰ مردادماه مهلت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۲ آبان ماه ۱۳۹۹ است.

براساس  این گزارش، داوطلبان باید اطلاعیه ثبت‌نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند، لازم است داوطلبان در درج کدملی، نام خانوادگی، نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر، دقت و توجه کافی به عمل آورند. بدیهی است در صورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد، در پایان ثبت‌نام اینترنتی تایید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است. لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید و برای جلوگیری از مشکلات بعدی، حتما اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایید.

لازم به ذکر است، داوطلبان باید سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی ثبت‌نام آزمون تصدی منصب قضا- سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱٬۶۸۰٬۰۰۰ ریال معادل یکصد و شصت و هشت هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش سازمان سنجش آزمون قضا ثبت نام آزمون تصدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان

حمید سبزعلی پور در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری گفت: آزمون سراسری کنکور در گروه های آموزشی هنر، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان های خارجی در روزهای پنج شنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه امتحانی دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳ هزار و ۸۸۰ داوطلب از شهرستان سیرجان در این آزمون شرکت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری سیرجان با بیان اینکه بیشترین تعداد داوطلبان کنکور امسال مربوط به رشته تجربی هستند،‌بیان داشت: در گروه علوم ریاضی و فنی ۲۳۰ نفر زن و ۵۲۲ نفر مرد، در گروه علوم انسانی ۶۴۳ زن و ۶۱ نفر مرد، در گروه تجربی ۱ هزار و ۳۱۴ داوطلب زن و ۳۳۳ نفر مرد، در گروه هنر ۱۹۳ زن و ۳۱ نفر مرد و در گروه زبان خارجی نیز ۲۰۷ داوطلب زن و ۷۵ نفر مرد با یکدیگر رقابت می کنند. 

 

وی بر حفظ آرامش و سلامت داوطلبین آزمون تاکید کرد و افزود: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد علمی سرنوشت‌ساز سربلند باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع می‌شود؟
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد