Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@05:41:48 GMT

زورگیران خشن به پلیس هم حمله کردند / در تهرانسر رخ داد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۰۶۱

زورگیران خشن به پلیس هم حمله کردند / در تهرانسر رخ داد

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موبایل در تهرانسر خبر داد و گفت: قمه مکشوفه از سارقان مذکور، آغشته به خون بود.

به گزارش ر کنا ، سرهنگ محمود مالمیر با اعلام خبر بازداشت دو سارق زورگیر در تهرانسر اظهار کرد: حدود ساعت 10 صبح روز جمعه (10 مرداد) دو سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار دریا تهرانسر اقدام به زورگیری موبایل از پسری 14 ساله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 150 تهرانسر افزود: به محض دریافت این گزارش توسط کلانتری 150 تهرانسر، به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند.

حمله به مامور پلیس با قمه / سارقان جوان در تهران به دام افتادند

وی تصریح کرد: سرانجام در شهرک دریا موتورسیکلت مذکور توسط یک واحد گشتی رؤیت شد و مأموران انتظامی پس از تعقیب و گریز موفق به بازداشت راکبان موتورسیکلت شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: لازم به ذکر است که یکی از راکبان موتورسیکلت با سلاح سرد (قمه) به سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد اما ناکام ماند همچنین قمه مکشوفه آغشته به خون بود و همین موضوع سبب شده مأموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند.

مالمیر با اشاره به اینکه سارقان مذکور 22 و 18 ساله هستند، گفت: متأسفانه هر دو سارق، سابقه زندان را در کارنامه خود دارند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و تعطیلی مدارس، بسیاری از والدین برای استفاده از شبکه شاد، اقدام به خرید موبایل برای فرزندانشان کردند که باید متذکر شد سارقان موبایل در کمین دانش‌آموزان هستند تا در نخستین فرصت موبایل آنها را سرقت کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا کنا سرقت زندان اخبار حوادث پلیس حمله خشن حوادث تهران مامور پلیس تهرانسر اخبار تهران عکس اخبار تهران حوادث تهران فیلم پسر ایران مرد تهران مدرسه کرونا دو سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت