Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@11:31:10 GMT

مشخصات بیشتری از Galaxy Z Fold ۲ فاش شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۱۸۲

مشخصات بیشتری از Galaxy Z Fold ۲ فاش شد +عکس

رندرهای Galaxy Z Fold ۲ نمایشگرهای پانچی و مدل رنگ برنز Mystic را نشان می‌دهند.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در حال برگزاری رویداد Galaxy Unpacked خود در تاریخ ۵ اوت است، به تازگی این شرکت یک تیزر منتشر کرده است که نشان می‌دهد پنج محصول در این رویداد معرفی می‌شود. اکنون پیش از رونمایی، گوشی هوشمند تاشو آینده این برند کره جنوبی با نام Galaxy Z Fold ۲ با همه شکوه خود بیرون آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رندرهای اسمارت فون تاشو توسط MySmartPrice با همکاری ایشان آگاروال به اشتراک گذاشته شده است، Galaxy Z Fold ۲ به گزینه های رنگی Mystic Bronze و Mystic Black وارد خواهد شد و این گوشی هوشمند، جانشین Galaxy Fold سال گذشته خواهد بود.



رندرهای رسمی سامسونگ Galaxy Z Fold ۲

رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش داخلی Galaxy Z Fold ۲ به جای یک شکاف کناری ، همانطور که در نسخه قبلی یافت می‌شود، دارای یک برش پانچ شده در مرکز است و صفحه نمایش بیرونی همچنین از یک دوربین سلفی حفره‌ای بهره می‌برد و توسط حاشیه‌های نازک احاطه شده است.

به نظر می‌رسد صفحه نمایش خارجی ۶.۲۳ اینچ در این گوشی هوشمند با سرعت تجدید ۶۰Hz اندازه گیری خواهد شد ، در حالی که نمایشگر داخلی یک پنل ۷.۵۹ اینچی با سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. از نظر طراحی ، Galaxy Z Fold ۲ از یک دوربین عقب برجسته مانند Galaxy Note ۲۰ در داخل یک ماژول مستطیل شکل بهره می‌برد، در سمت راست گوشی دکمه پاور قرار دارد و این گوشی هوشمند تاشو در رنگ های Mystic Bronze و Mystic Black تولید خواهد شد.



در مورد مشخصات ، انتظار می رود که Galaxy Z Fold ۲ از پردازنده Snapdragon ۸۶۵+ همراه با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرد، به نظر می رسد این‌ گوشی هوشمند تاشو می تواند یک واحد باتری ۴,۳۶۵ میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۵ وات آماده کند. در قسمت تصویربرداری، انتظار می‌رود گلکسی Z Fold ۲ با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ، لنز با زاویه دید ۱۲ مگاپیکسلی ، سنسور فوق العاده عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۰ مگاپیکسل ارائه شود.

گوشی جذاب Galaxy Z Fold ۲ با قیمت ۱،۹۸۰ دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود و فقط چند روزی تا رویداد Galaxy unpacked سامسونگ فاصله داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند تاشو کسب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشی هوشمند گوشی تاشوی جدید سامسونگ صفحه نمایش شارژ سریع گوشی هوشمند تاشو گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم

به گزارش خبرنگار مهر، سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در روز هفدهم در استان ایلام مشخص شد.

در آیه «أَقامُوا الصَّلاةَ وَ آتَوُا الزَّکاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ و.............. (۴۱ سوره حج)»

کدام گزینه در جای خالی قرار می‌گیرد؟

۱- الله غفور رحیم

۲- هو علی کل شی وکیل

۳- لله عاقبه الامور

۴- الیک المصیر

توجه؛ فقط عدد گزینه مورد نظر ارسال شود و از نوشتن مشخصات دیگر پرهیز شود / مشخصات برندگان از طریق تماس تلفنی دریافت می‌شود

شما می‌توانید عدد گزینه مورد نظر را به شماره ۳۰۰۰۱۴۵۷ ارسال کنید

مهلت ارسال پاسخ تا ساعت ۱۴ روز بعد خواهد بود

شما می‌توانید جهت آگاهی از نتیجه مسابقات، به سیمای مرکز ایلام و برنامه ماه نشان، و کانال رسانستان استان ایلام در پیام رسان های ایتا و روبیکا مراجعه بفرمائید.

کد خبر 6064300

دیگر خبرها

  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • سوالات طرح زندگی با آیه‌ها در ایلام طی روز هفدهم
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۸ فروردین)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۸ فروردین)
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)