Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت سلامت خانواده و کمیته‌امداد خوزستان از توزیع ۸۳ هزار بسته معیشتی میان مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: علاوه بر آن ۲۷۵ هزار پرس غذای گرم در آشپرخانه‌های مهدوی طبخ و توزیع شد.

«محمدرضا علیپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد و اظهار داشت: مرحله اول این طرح با توجه به فراخوان مقام معظم رهبری در با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و خیرین مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون حمایت سلامت خانواده و کمیته‌امداد خوزستان تصریح کرد: در این مرحله با همکاری ستاد استانی با حضور استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه استان توانستیم بیش از 83 هزار بسته معیشتی را میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع کنیم.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی آشپرخانه مهدوی با حمایت‌ها و همکاری ارتش در جنوب غرب اضافه کرد: در این آشپرخانه‌ها هر روز غذای گرم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی طبخ می‌شد و در این مرحله توانستیم بیش از 275 هزار پرس غذا را میان افراد تحت پوشش توزیع کنیم.

 

علیپور با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌ها و غذاهای گرم در مجموع 25 میلیارد تومان هزینه شد افزود: جلسات مربوط به اجرای مرحله دوم این طرح نیز انجام شده و بناست این مرحله در سه بخش انجام شود که مرحله اول آن از عیدقربان تا غدیر، مرحله دوم از اول تا دهم محرم و مرحله سوم نیز از 20 تا 30 صفر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم بتوانیم بالغ بر 100 هزار بسته غذایی را میان مددجویان کمیته امداد استان توزیع کنیم اذعان داشت: آمادگی خود را برای هم‌افزایی با خیرین حقیقی و حقوقی اعلام می‌کنیم.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد خوزستان ادامه داد: همچنین مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد در مساجد و محلات نیز راه‌‍‌اندازی شده که فعالیت‌های چشم‌گیری را انجام می‌دهند و امیدواریم در این مرحله نیز شاهد کار جهادی و انقلابی در سراسر استان جهت کمک به نیازمندان باشیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مؤمنانه محمدرضا علیپور کمیته امداد کمیته امداد خوزستان میان مددجویان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه