Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@02:47:23 GMT

بسیاری از پزشکان متقاضی تعطیلی مطب ها هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۴۳۸

بسیاری از پزشکان متقاضی تعطیلی مطب ها هستند

فاضل گفت: بسیاری از پزشکان در استان گلستان متقاضی هستند که در شرایط شیوع کرونا مطب های خود را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» صبح امروز (یکشنبه 12 مرداد) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در خردادماه سال جاری روزانه 26 نفر در مراکز درمانی استان بستری می شدند که این میزان در یک مقطع زمانی به ۱۲۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: قبل از اینکه نمایشگاه از ستاد استانی کرونا مجوز دریافت کند نسبت به تبلیغات برای برگزاری نمایشگاه در سطح استان اقدام کردند.

 

فاضل افزود: یکی از مصوبات هفته گذشته این بود که تمامی مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی به صورت بیرون بر فعالیت کنند و معاون سیاسی و استانداری درخواستی برای بازگشایی و حمایت های مالی و بخشودگی مالیات درخواست کردند.

 

وی به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در مطب های پزشکان اشاره کرد و افزود: بسیاری از پزشکان متقاضی هستند که در این شرایط مطب های خود را تعطیل کنند و شاید 90 درصد مطب ها اگر اصرار دانشگاه علوم پزشکی نبود به دلیل شرایط کرونا مطب های خود را تعطیل می کردند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟