Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: تاکنون چهار هزار و ۶۲۸ کسب کار آسیب دیده از کرونا به منظور دریافت تسهیلات نام نویسی کرده اند.

محمد اربابی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی آخرین آمار پرونده چهار هزار و ۶۲۸ کسب و کار و صنف آسیب دیده از کرونا به منظور دریافت تسهیلات به بانک های استان ارسال شده که این تعداد کسب و کار برای پنج هزار و ۹۲۸ نفر اشتغال زایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات درخواستی برای این تعداد کسب و کار آسیب دیده حدود ۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است، افزود: تاکنون مبلغ ۶۰ میلیارد ریال از این میزان تسهیلات درخواستی پرداخت شده و مابقی هم در دست اقدام است.

اربابی با تاکید بر همکاری بیش از پیش بانک ها در پرداخت این تسهیلات، ادامه داد: درخواست کنندگان تسهیلات نیز باید هرچه سریعتر نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده خود در بانک ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۱۴ رسته  و ۸۴۰ زیر رسته می توانستند برای دریافت تسهیلات آسیب دیدگی از کرونا نام نویسی کنند، یادآورشد: در مرحله اول که بنگاه های رسمی می تواستند برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند حدود ۱۱ هزار و ۱۹۶ اشتغال در استان ابر اثر کرونا آسیب دیده بودند.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: براساس شیوه نامه ابلاغی، رقم تسهیلات ۶۰ میلیون، ۱۲۰ میلیون و ۱۶۰ میلیون ریال است و کسب و کارهایی که آسیب شدید دیده اند، به ازای هر نفر بیمه شده ۱۲۰ میلیون ریال و واحدهایی که تعطیل شدند به ازای هر نفر بیمه شده ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و با دوره بازپرداخت با احتساب زمان تنفس ۲۴ ماهه، پرداخت می شود، یادآورشد: سهم استان از این تسهیلات، پرداخت دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات است.

انتهای پیام

  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالي مشاغل آسیب دیده از کرونا استانی اجتماعی دریافت تسهیلات خراسان شمالی آسیب دیده کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده

روسیه به‌سرعت توانست واحدهای پالایشی آسیب‌دیده از حمله‌های پهپادی اوکراین به پالایشگاه‌های نفت این کشور را احیا کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، محاسبات این خبرگزاری نشان داد روسیه توانسته است به‌سرعت بعضی پالایشگاه‌های نفتی کلیدی خود را که هدف حمله پهپادهای اوکراینی قرار گرفت تعمیر کند و توان بهره‌گیری از ظرفیت پالایشی را افزایش دهد.

اوکراین از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی حمله‌های پهپادی به زیرساخت‌های انرژی روسیه را تشدید کرد که این اوضاع افزایش قیمت نفت را در پی داشت.

از زمان حمله به واحد پالایشی تانکو در دوم آوریل، هیچ گزارشی مبنی بر حمله‌ به پالایشگاه‌های بزرگ روسیه گزارش نشده و این کشور به‌سرعت در حال تعمیر پالایشگاه‌های خود است.

بر اساس محاسبات رویترز، مجموع ظرفیت پالایش نفت اولیه روسیه که هدف هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته از روزانه ۹۰۷ هزار بشکه گذشته به ۶۶۰ هزار بشکه رسیده است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • اعطای ۲۴ هزار و ۹۴۱ فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع‌دستی خراسان جنوبی پرداخت شد
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است