Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح توسعه آب رسانی به روستای مرتضی گرد موجب می شود تا جمعیتی در حدود ۱۲ هزار نفر از ساکنین این روستای پر جمعیت از نعمت آب سالم تر، باکیفیت تر و همیشه در دسترس برخوردار شوند.

وی افزود: بخشی از مناطق روستای مرتضی گرد به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب و عدم توجه به توسعه تاسیسات آبی درگذشته، فاقد شبکه آب بود و به همین جهت بخش قابل توجهی از جمعیت این روستا مجبور بودند آب آشامیدنی خود را از طریق تانکرهای سیار تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اینکه پس از تحویل گیری این روستا با جمعیت ۴۰ هزار نقری، روند توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب  آن  به سرعت در حال انجام است افزود: در همین راستا توسعه شبکه آب روستای مرتضی گرد به طول ۴۵۰۰ منر با هدف زیروشش قراردادن مناطق بدون شبکه این روستا در دستور کار قرار گرفت و مراحل اجرایی آن با یشرفت ۱۰ درصدی در حال انجام است.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری به ۲۵۰ هزار مشترک آب شهری در پنج منطقه (۱۵- ۱۶- ۱۷- ۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت، خاورشهر و ۶۷ روستا با بیش از ۲۶ هزار مشترک آب خدمات رسانی می‌کند. ‌

برچسب‌ها شهرستان ری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران شركت فاضلاب تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران شركت فاضلاب تهران شهرستان ری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران شركت فاضلاب تهران روستای مرتضی گرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن ورودی روستای ماربین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان،  بارش باران و جاری‌شدن سیلاب  باعث بسته شدن راه ورودی به این روستا شد و تردد اهالی به روستا با مشکل روبرو کرد.
احمد مختاری شهروندخبرنگار تصاویری از وقوع سیلاب در این روستا فرستاده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

روستای ماربین با ۹۸سکنه در فاصله ۳۵کیلومتری اردستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» طرحی برای کمک به اقتصاد روستا
  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • ارومیه نیازمند ۲۵۰ کیلومتر توسعه شبکه فاضلاب است
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان