Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از ثبت‌نام بدون آزمون دانشجو در بیش از 80 رشته کارشناسی و کاردانی این دانشگاه خبر داد.

اسدالله شفیع‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اهر از ثبت‌نام بدون آزمون در بیش از 80 رشته کارشناسی و کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی در  واحد اهر خبر داد و اظهار کرد: داوطلبان برای ثبت‌نام در این دانشگاه می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) براساس سوابق تحصیلی با مراجعه به سایت مرکز آزمون و یا مراجعه حضوری به آموزش واحد ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تأکید کرد: در راستای آشنایی بیشتر علاقه‌مندان به تحصیل در واحد اهر، مرکز مشاوره تحصیلی و مدیران گروه‌های آموزشی در محل واحد مستقر هستند تا در صورت نیاز راهنمایی‌های لازم را در مورد رشته‌های ثبت‌نامی انجام دهند.

معاون علمی واحد اهر یادآور شد: داوطلبان می‌توانند تا دوم شهریور با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی در صورت تمایل و داشتن شرایط به دریافت کارت اعتباری، ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

شفیع‌زاده اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از  سال 1373 با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرد و با تلاش‌های انجام‌شده اکنون بیش از 150 رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دایر است.

وی ادامه داد: این دانشگاه با حدود 3 هزار دانشجو، بیش از 110 آزمایشگاه و کارگاه‌های پیشرفته و آموزشی، 57 هزار جلد کتاب تخصصی و عمومی و نزدیک به 30 هزار فارغ‌التحصیل و 180 هزار مترمربع فضای آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی، دومین واحد بزرگ دانشگاه آزاداسلامی آذربایجان‌شرقی و یکی از باسابقه‌ترین واحدهای استان است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر توضیح داد: ترم‌های آتی برگزاری کلاس‌ها به‌صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) خواهد بود.

شفیع‌زاده تصریح کرد: تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان مانند امکان پرداخت حق بیمه متغیر توسط دانشجویان به سازمان تأمین اجتماعی و بهره‌مندشدن از مزایای تأمین اجتماعی در طول تحصیل و داشتن سوابق بیمه پس از تحصیل، ارائه تسهیلات کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهریه و تحصیل رایگان برای فرزندان شاهد و ایثارگر بالای 25 درصد درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کاردانی کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون واحد اهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد