Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@11:21:49 GMT

نذر ماسک «قربان تا غدیر» خواهران بسیجی فومن

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۳۸۲۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 55 MB

سمیه برارجانی مسئول حوزه خواهران بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) گوراب پس شهرستان فومن در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نذر ماسک از قربان تا غدیر، گفت: در این نذر ۱۰ نفر از خواهران بسیجی این منطقه دور هم جمع شده و قرار است در این بازه زمانی ۱۵ هزار عدد ماسک در این کارگاه تولید کنند.

وی با بیان اینکه این کارگاه سه روز است که آغاز به کار کرده، گفت: این کارگاه قرار است روزانه ۲۰۰ عدد ماسک تولید و در میان محرومان و نیازمندان توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برارجانی در ادامه با اشاره به اینکه در صورت استقبال از این طرح، دوخت ماسک‌ها تا محرم نیز ادامه می‌یابد، افزود: در سه روز گذشته ۶۰۰ ماسک در این کارگاه تولید شده است.

وی ادامه داد: قرار است از عید قربان تا عید غدیر ۱۵ هزار ماسک تولید شود.

کد خبر 4988046

منبع: مهر

کلیدواژه: ماسک طبی فومن بسیج ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود

به گزارش «مبلغ»، شفقنا نوشت: مقتدی صدر در بیانیه ای اعلام کرد: «بنابر دستوری از مردم عراق و اکثریت ملی میانه رو با همه طوایف آن، مجلس نمایندگان عراق باید قانونی وضع کند که به موجب آن، هجدهم ماه ذی حجه که روز عید سعید غدیر خم است، تعطیل رسمی عمومی برای همه عراقی ها فارغ از وابستگی ها و عقایدشان اعلام شود.»

صدر از جریان ملی شیعیان خواست با تمامی وسایل مسالمت آمیز موجود و تمام ابزارهای قانونی از چنین تصمیمی حمایت کنند.

رهبر جریان ملی شیعیان بیان کرد: «چنین موضوعی حمایت از دین، مذهب، عقیده و همه دوستداران اعتدال از شیعه و سنی و مستضعفینی است که امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام از آنها دفاع کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897336

دیگر خبرها

  • تولید ۲۱ اثر در نخستین کارگاه طراحی پوستر جوانی جمعیت در بابل
  • اجرای طرح جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردمی در سیستان و بلوچستان
  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود
  • رکورد شکنی تولید محصول و درآمد در پتروشیمی غدیر
  • کارگاه تولید نوشیدنی‌های گیاهی در آبادان
  • تجلیل از هنرمندان بسیجی استان همدان
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد