Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فرج پور، رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آن‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه‌ای همچنان ادامه دارد گفت: رانندگان می‌توانند بر حسب نیاز خود با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به دریافت لاستیک سهمیه‌ای خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جهت کنترل و هدایت ترافیک روان خط کشی ۴۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشگین شهر را در ۴ ماهه گذشته یادآور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران با استفاده از ۴۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر با اشاره به اینکه راهداران زحمتکش دیار سبلان تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، روستایی، خاکی و شنی این شهرستان را تسطیح، رگلاژ، تیغه زنی و ریزش برداری انجام داده اند گفت: ۱۲/۵ کیلومتر از راه روستا‌های گل چشمه، لنج آباد (پیرازمیان، لنج آباد و آقدرق) در قالب طرح ملی ابرار احداث، بهسازی و روکش آسفالت می‌شود.

فرج پور از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۱۶ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۳۵ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، از ۱۱ مورد تجاوز به حریم پیشگیری شده، ۵ مورد تخریب انجام و همچنین با دستور قضایی ۱۲ مورد مجوز ساخت و ساز نیز صادر شده است.

او انجام ۲۹۰ کیلومتر قنوزنی، اصلاح ۲۷۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه، نصب ۶۲ متر سرعتگیر پلاستیکی، احداث یک دستگاه پل عابر پیاده در دوشانلو، شستشوی هزار و ۸۰۰ عدد علایم راهنمایی و رانندگی و تعمیر و ترفیع ۶۰ شاخه گاردریل را از دیگر اقدامات مهم راهداری شهرستان مشگین شهر در ۴ ماهه گذشته برشمرد و افزود: در مدت یاد شده راهداران راه ۵۳ روستا را بطول ۷۰ کیلومتر که بعلت سیلاب مسدود شده بود در اسرع وقت بازگشایی و پاکسازی کرده اند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لاستیک خودرو حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی بهسازی جاده ها شهرستان مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی شهرستان به همراه کارشناس اداره تعزیرات در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های خارجی در انبار منزلی واقع در یکی از شهرک‌های شهرستان، موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع در محل حضور و در بررسی‌های صورت‌گرفته ۵۰۰ حلقه انواع لاستیک خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه ۸۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

کد خبر 6081818

دیگر خبرها

  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد