Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای اظهارات «حلوصی آکار» وزیر دفاع ترکیه علیه امارات را تحریک‌آمیز و بر خلاف عرف دیپلماتیک برشمرد.

وزیر دفاع ترکیه روز پنجشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه الجزیره با کوچک خواندن امارات و اشاره به اقدامات این کشور در لیبی و سوریه تهدید کرده بود که آنکارا در زمان و مکان مناسب امارات را به سزای اعمالش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «اظهارات آکار تهدیدی مردود و محکوم علیه یک کشور عربی برادار دارای مواضع ملی اصیل و نقش سازنده در جامعه بین‌المللی است».

طبق گزارش خبرگزاری بحرین(بنا)، در این بیانیه بر همبستگی بحرین با امارات و حمایت از مواضع ثابت آن در خصوص دخالت‌های ترکیه در امور داخلی کشورهای عربی تأکید شده و آمده است که این دخالت‌های ترکیه نقض منشور سازمان ملل و منشور سازمان همکاری اسلامی و تهدیدی برای امنیت ملی عربی و صلح و امنیت منطقه‌ای است.

ترکیه از حامیان دولت «وفاق ملی» به ریاست «فایز السراج» است که در غرب لیبی قرار دارد در مقابل این دولت، دولت طُبرُق در شرق لیبی است که «خلیفه حفتر» فرمانده شبه‌نظامیان «ارتش ملی لیبی» آن را رهبری می‌کند و از حمایت امارات برخوردار است. لیبی از سال ۲۰۱۱ و از زمان سرنگونی حکومت «معمر قذافی» رهبر سابق لیبی با گسستگی سیاسی مواجه شده و تحت کنترل دو دولت موازی در شرق و غرب در آمده است.

310 310

کد خبر 1417091

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بحرین ترکیه امارات متحده عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  بارش شدید باران همچنان در امارات عربی متحده واقع در حوزه خلیج فارس ادامه دارد و سیل مرگبار و اختلال در پرواز‌ها را در دومین فرودگاه شلوغ دنیا موجب شده است. روز چهارشنبه سیل در فرودگاه بین المللی دبی لغو در حدود ۳۰۰ پرواز و تاخیر صد‌ها پرواز دیگر را موجب شد. بارش شدید بی سابقه در ۷۵ سال گذشته در امارات عربی متحده لغو گسترده پرواز‌ها را در فرودگاه دبی در پی داشت. این فرودگاه اعلام کرده است ازسرگیری فعالیت‌های ا ین فرودگاه مدتی زمان می‌برد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خط و نشان ایران برای کشور‌های عربی منطقه | پایگاه خود را در اختیار اسرائیل قرار دهید، پاسخی سخت خواهید گرفت
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • لغو در حدود ۳۰۰ پرواز در فرودگاه دبی در پی سیل
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • سیل و طوفان امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • سیل امارات و عمان را زیر آب برد + عکس
  • بیانیه اصحاب همدان در پی عملیات غرورآفرین علیه رژیم صهیونیستی
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی