Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: پر کردن انبار های هلال احمر ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، قوسیان مقدم در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید هلال احمر خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه ذخیره انبار های هلال احمر کمتر از میانگین است اظهار داشت: امسال تنها ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به هلال احمر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت خالی شدن انبارها را وقوع حوادث پی در پی در کشور عنوان کرد.

در این مراسم از زحمات محسن نجات مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تقدیر و ابوالفضل محبان به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان شمالی معارفه شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: انبار های هلال احمر نیازمند اعتبار هلال احمر خراسان شمالی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مشهدی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف، موفق به کشف مواد غذایی احتکاری شدند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مواد غذایی احتکار شده شامل انواع تن ماهی، قند بسته بندی، برنج، رب گوجه فرنگی و حبوبات است که بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی آن ۳ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی یک نفر متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلف هستند لیست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.

کد خبر 6062257

دیگر خبرها

  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی
  • پوشش امدادی 40 حادثه در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی/واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای
  • واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 
  • پیوستن بیش از ۲۳ هزار نفر به پویش «بهرفت» در خراسان رضوی
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • خدمت رسانی به ۲۷۶ مصدوم توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
  •  امدادرسانی نجاتگران هلال احمر گرمه به متاثرین از سیل و آبگرفتگی
  • محور اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند
  • کشف انبار مواد غذایی احتکار شده در کاشمر