Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور با صدور پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین صفائی حائری امام جمعه شهرستان میناب را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی حائری آمده است:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

با کمال تاسف و تاثر رحلت عالم عالیقدر و استاد اخلاق، حضرت حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفائی حائری (رضوان الله تعالی علیه) امام جمعه شهرستان میناب را به عموم مردم استان هرمزگان به ویژه سلسله جلیله روحانیت و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند رحمان علو درجات آن عالم ربانی را مسئلت می نمایم.
آن عالم وارسته که سال های عمر خویش را در سنگر امامت جمعه در شهرستان های بستک، سیریک، بندرخمیر و میناب سپری نمودند و همواره پشتیبان و حامی معنوی کانون های فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان ها بودند.
امام جمعه میناب ۲۴ تیرماه به بیماری کرونا مبتلا شد از دو هفته پیش، در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کامکار قم بستری بود.
مرحوم صفایی حائری از آبان ماه ۹۸ به عنوان امام جمعه میناب منصوب شده بود.
[۱۳:۰۲, ۱۳۹۹/۵/۱۲] فرامرز: خسته نباشید.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در پی درگذشت نصرت الله میرزایی از شبیه خوانان پیشکسوت استان مرکزی، کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی طی پیامی، این فقدان را به جامعه هنری و خانواده وی تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«از گیر و دار روز قیامت مرا چه باک/ خود را فکنده‌ام به کمند تو یا حسین (ع)

با نهایت تاسف و تاثر، درگذشت جانگداز خادم الحسین(ع) کربلایی نصرت‌الله میرزایی که عمری را به مدیحه سرایی اهل بیت (ع) در کسوت شبیه‌خوانی پرداخته بود خدمت خانواده محترم و جامعه شبیه‌خوانان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.

مرحوم میرزایی در هنر شبیه‌خوانی صاحب اندیشه‌ای هنرمندانه و کوله‌باری از تجربه بود. بی‌شک او بخش مهمی از روند جریان‌سازی در هنر ارزشمند شبیه‌خوانی این سرزمین کهن محسوب می‌شد.»

کد خبر 6086462 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند