Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی «رییل کلیر پالیتیکم که روزانه آمار کلیه نظرسنجی‌های صورت گرفته رسانه‌های آمریکا درباره انتخابات این کشور و میانگین آن‌ها را ارائه می‌کند گزارش داد جو بایدن (نامزد حزب دموکرات) با ۴۹.۴ درصد امتیاز از دونالد ترامپ (نامزد حزب جمهوریخواه) با ۴۲ درصد پیش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به نارضایتی عمومی از سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا در شرایط دشواری برای انتخاب مجدد در مقابل جو بایدن نامزد دموکرات‌ها قرار گرفته است.

چند ماه گذشته به نفع کارزار انتخاباتی جو بایدن سپری شده است. او توانست سریعا حزب دموکرات را به روش‌هایی تقویت کند که هیلاری کلینتون، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶، برای انجامش با دشواری‌هایی مواجه بود. تلاش بایدن برای کسب کمک‌های مالی -که در ابتدا یک نقطه ضعف برای او محسوب می‌شد- افزایش یافته است و این موضوع به ستاد انتخاباتی او اجازه می‌دهد تا زیرساخت‌هایش را تقویت و شروع به سرمایه‌گذاری در ایالت‌های پر چالش همانند تگزاس و جورجیا کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ