Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین فتایی روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: حمایت مالی از کتاب تقویم غدیر و همکاری با موسسه الزهراء در برگزاری مسابقه کتابخوانی، فضاسازی داخلی و بیرونی اداره کل وادارات تابعه در سراسر استان با نصب بنر و آذین بندی ، طراحی پوستر در فضای مجازی، نمایشگاهی مجازی از آثار خوشنویسی اساتید مطرح استان در خصوص جایگاه معنوی مولا علی (ع)، استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه های استان جهت پوشش و انتشار مطالب ، برگزاری شب شعر آیینه غدیر به صورت مجازی در شهرستان دلفان، برگزاری برنامه پرده خوانی و نقالی و بازخوانی واقعه غدیر برای مخاطبین جوان ونوجوان در فضای مجازی بخشی از مهمترین برنامه های این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از دیگر برنامه های طراحی شده می توان به برگزاری مسابقه متن خطبه غدیر در فضای مجازی، شعرخوانی شعرای مطرح استان در مدح و منقبت مولا علی (ع) در بستر اینستاگرام به صورت زنده، برگزاری نمایشگاهی از آثار تجسمی هنرمندان استان به صورت مجازی، اجرای موسیقی زنده و کنسرت در فضای مجازی در شب عید غدیر، محتوا سازی فضای رسانه توسط موسسات قرآن و عترت وابسته به این اداره کل و توزیع ۳ تن گوشت گرم توسط ستاد امور مساجد این اداره کل در بین ایتام وخانواده های نیازمند اشاره کرد.

فتایی عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن در مساجد سراسر استان با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری دعای عرفه در ۳۰ مسجد استان توسط ستاد کانون های فرهنگی هنری  مساجد و مسابقات فرهنگی نقاشی و دلنوشته با موضوع غدیر توسط ستادکانون های فرهنگی هنری امور مساجد نیز بخشی دیگری از برنامه های خواهد بود که در این دهه اجرا می شود.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد لرستان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد لرستان فضای مجازی فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ثابت اقلیدی پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی که به مناسبت روز و هفته بزرگداشت شیخ اجل سعدی شیرازی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی برگزار شد گفت: نمایشگاه‌های عکس، کتاب و فیلم تا جشنواره‌های موسیقی و خوراک از جمله رویدادهای فرهنگی هستند که می‌توانند تأثیر به سزایی در رونق گردشگری داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: امروزه صرف وجود جاذبه‌های تاریخی و مناظر طبیعی در جذب گردشگر مهم نیست، بلکه خلق رویدادها و جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌تواند به جذب حداکثری و ماندگاری بیشتر آن‌ها در مقصد گردشگر کمک کند.

محمد ثابت اقلیدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدی افزود: این رویداد بی‌شک تأثیر به سزایی در معرفی فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی دارد و با برگزاری چنین برنامه‌هایی گردشگران از نزدیک با این فرهنگ آشنایی بیشتری پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به تداوم برگزاری این‌چنین برنامه‌هایی در اماکن شاخص تاریخی و فرهنگی فارس اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال بازدیدکنندگان و گردشگران از این برنامه‌های فرهنگی و گردشگری بنا داریم این رویدادهای فرهنگی را با حضور اساتید مجرب و پیشکسوت حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در اماکن تاریخی چون حافظ و سعدی برگزار نمائیم.

گفتنی است در جریان این رویداد آثار خط و نقاشی تنی چند از اساتید خوشنویسی و گل و مرغ به نمایش درآمد و این اساتید به صورت ورک‎‌شاپ بخشی از فعالیت‌های خود را در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار دادند.

همچنین در این برنامه اساتید خوشنویسی آقایان ابراهیمی، ذوالنون و حسن‌زاده همچنین اساتید گل و مرغ خانم‌ها عرفانی، رابطیان، ارمی، داوودی، تودجی و کاظمی تقدیر شدند.

کد خبر 6085281

دیگر خبرها

  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • حجت الاسلام تقوی رییس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت شد
  • رئیس ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر منصوب شد