Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:02:35 GMT

آموزش مجازی ورزش در منزل برای مردم خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۴۱۸۱

آموزش مجازی ورزش در منزل برای مردم خراسان شمالی آغاز شد

مجید جودت در گفتگو با مهر اظهار کرد: در دوران کرونا نقش ورزش همگانی خیلی متبلور شد و پزشکان و کادر درمان به اتفاق عنوان کردند که ورزش به صورت همگانی می‌تواند ایمنی بدن را افزایش دهد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی با اشاره به لزوم گسترش ورزش‌های همگانی در جامعه بیان کرد: تا زمانی که نتوانیم کرونا را مهار کنیم باید از باشگاه‌های مجازی همگانی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آموزش ورزش در منزل را از برنامه‌های این هیئت برشمرد و افزود: اگر مردم دانش کافی برای ورزش در خانه را یاد بگیرند تاب‌آوری یشان برای ماندن در خانه نیز افزایش می‌یابد و می‌توانیم با آسیب کمتری دوران کرونا را پشت سر بگذاریم.

جودت با اشاره به تنظیم برنامه‌های مناسب توسط فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور افزایش سلامت روحی و جسمی مردم در دوران کرونا گفت: با استفاده از بستر فضای مجازی این طرح‌ها اعلام شده و خوشبختانه در خراسان شمالی توانسته‌ایم که تحرک بدنی را افزایش دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی ادامه داد: سعی داریم با کمک اداره‌های مختلف این طرح‌ها را گسترش دهیم و مادران و کودکان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارند.

وی افزود: دوره‌های آموزشی از طریق فضای مجازی به منظور افزایش انرژی و کاهش اضطراب در دستور کار است همچنین طرح‌هایی برای ورزش کارکنان دولت، سربازان، کارگران، کودکان و سالمندان به فدراسیون ارائه شده است.

جودت در انتها گفت: در شرایط کنونی نباید از سایر بیماری‌ها غافل شویم لذا باید از طریق این طرح‌های ورزشی و حفظ فاصله اجتماعی شرایط روحی و جسمی جامعه را بهبود ببخشیم.

کد خبر 4989038

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزش همگانی ورزش ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی ورزش های همگانی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان

ایسنا/خوزستان طرح ورزش و مردم با شعار صبح با نشاط، عصر مفرح با ورزش در استان خوزستان اجرا می‌شود.

جلسه طرح ملی ورزش و مردم در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد. این طرح به ساماندهی فعالیت ورزشی شهروندان، زیر نظر مربیان مجرب در طول ایام هفته به صورت مستمر و در ساعات اولیه روز (صبحگاهی) و عصر (عصرگاهی ) در اماکن ورزشی و در فضایی که از قبل آماده سازی و مهیا شده است، می پردازد.

به گزارش ایسنا، فاز اول این طرح به مدت ۶ ماه در ۷۰۰ مکان ورزشی سراسر کشور آغاز می‌شود.

طرح ورزش و مردم به صورت مستمر، در ۶ روز هفته اجرا می شود، ضمن این که در هفته نیز یک روز ترجیحا پنج شنبه به برگزاری یک رویداد رقابتی خانواده محور اختصاص دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • آگاهی مردم از اصول استاندارد کالاها افزایش پیدا کند
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت
  • بیش از 2 میلیون نفر ساعت مهارت آموزی در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی
  • اجرای طرح نور در خراسان شمالی
  • آغاز طرح ورزش ‌و مردم در خوزستان