Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد حمزه، مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به تاکید استاندار و ستاد استانی مقابله با کرونا، مراسم روز خبرنگار در همدان امسال برگزار نمی‌شود و در این هفته از تمبر شخصی ۳۰۰ فعال رسانه ای استان همدان رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته خبرنگار در استان افزود: متاسفانه امسال شرایط جامعه به خاطر ویروس کرونا طوری است که امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌هایی که در سال‌های پیش اجرا می‌شد وجود ندارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی از فعالان رسانه‌ای تاثیرگذار استان که اخیرا به دلیل کرونا فوت کرده و دیگر خبرنگاران فقید به ویژه شهید صارمی اظهار کرد: تلاش شده برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شود که از آن جمله می‌توان به مسابقه کتابخوانی غدیرخم به صورت آنلاین و وبینار آموزشی اشاره کرد.

حمزه با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال از ۱۲ مرداد آغاز و تا عید سعید غدیر ادامه دارد بیان کرد: در نخستین روز تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر سر مزار شهدای گمنام پارک مردم حاضر می‌شوند و با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در همان مکان دیدار کوتاهی با نماینده، ولی فقیه در استان خواهند داشت.

حمزه ادامه داد: در حاشیه ادای احترام به مقام والای شهدا، با همت شهرداری همدان از یادمان شهدای گمنام پارک مردم نیز رونمایی خواهد شد.

حمزه با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال همچون گذشته پوستر اختصاصی خواهد داشت بیان کرد: طی رایزنی با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار شد المان شکیلی با موضوع خبرنگار در یکی از نقاط پرتردد شهر نصب شود که با موافقت این سازمان و انجام مقدمات اولیه، طی ماه‌های آتی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز خبرنگار پروتکل های بهداشتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود

شهردار همدان، گفت: امسال هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود که با مشارکت مردم خواهد بود. - اخبار استانها -

سید مسعود حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، درباره اولویت‌های شهرداری در سال 1403، اظهار داشت: در شهرداری همدان بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده امسال شاهد بروز و ظهور مقدماتی که انجام شده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شعار ابتدای دوره ما این بود که از خام‌فروشی و فروش قطعات زمین فاصله بگیریم، افزود: در همین راستا ابتدای سال را با دو پروژه‌ای که در بحث سرمایه‌گذاری است در منطقه چهار همدان آغاز کردیم ضمن اینکه اراضی در دست شهرداری را با محوریت سرمایه‌گذاری برای آینده همدان تخصیص می‌دهیم.

شهردار همدان، عنوان کرد: حدود 30 تا 40 درصد زمین‌هایی که در شهرداری داریم برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان می‌شود، همچنین به دنبال جلب مشارکت‌های مردمی برای پیشبرد اهداف در این زمینه در تلاش هستیم.

حسینی با بیان اینکه فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای پارک آبی همدان برگزار شده تا سرمایه‌گذار مناسب طرح پیدا شود عنوان کرد: امیدواریم امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در همدان انجام شود که بستر لازم برای آن فراهم شده است تاکید داریم تا اتفاقاتی که در حوزه سرمایه گذاری و گردشگری در همدان رقم می خورد با مشارکت مردم باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی/رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید
  • خرداد ماه امسال اولین قرارداد خریدو فروش در سامانه خودنویس رونمایی می‌شود
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • همه چیز درباره موزه تمبر یکتا کرج
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود