Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی بینش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: جلسات انجمن‌های قصه‌گویی استان در ۲ بخش بزرگسالان و نوجوانان از ابتدای سال جاری با حضور اساتید این حوزه و در قالب وبینارهای تخصصی شروع شده است.

وی تاکید کرد: به جهت نگاه تخصصی به موضوع قصه‌گویی و پرورش استعدادهای شناسایی شده در این زمینه، انجمن قصه‌گویی استان در ۲ بخش بزرگسالان و نوجوانان فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بینش با اشاره به اینکه جلسات انجمن‌ قصه‌گویی استان برای اثربخشی بیشتر و نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال حاضر به صورت وبینار برگزار می‌شود، تاکید کرد: خوشبختانه در این مدت شاهد معرفی استعدادهای ارزشمندی در عرصه قصه‌گوئی به ویژه در بین نوجوانان هستیم.

وی، اجرای قصه‌گویی توسط قصه‌گویان بزرگسال و نوجوان در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی را از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های انجمن قصه‌گوئی استان عنوان کرد.

وی افزود: مقدمات برگزاری مرحله استانی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی نیز فراهم شده و آذرماه سال جاری شاهد این رویداد فرهنگی خواهیم بود.

برچسب‌ها تبریز آذربایجان شرقی جشنواره قصه گویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز آذربایجان شرقی جشنواره قصه گویی تبریز آذربایجان شرقی جشنواره قصه گویی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی
  • تغییر سبک زندگی یکی از مهمترین عوامل کاهش موالید در کشور 
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است