Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از اخذ مجوز تامین اعتبار تعداد ۳۶۸۶ ردیف استخدام اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد در سطوح کارشناسی، مدیران وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه کشور و دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تعداد 3686 مجوز تامین اعتبار استخدام اعضای هیئت علمی فاقد شماره مستخدم شاغل در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت علوم مقررات جدید آموزشی برای ترم آینده را ابلاغ کردمقام مسئول در وزارت علوم: 137 موسسه مجاز اعزام دانشجو در ایران فعالیت دارند/ با شرکت‌های غیرمجاز برخورد جدی می‌شودارائه پیشنهادات برای اصلاح کنکور به وزارت علوم
گفتنی است، موضوع اعضای هیئت علمی فاقد شماره استخدام که از خزانه حقوق دریافت می‌کردند یکی از معضلاتی بود که سالیان طولانی است مراکز آموزش عالی کشور با آن درگیر بودند و برطرف شدن این مشکل ضمن جلب رضایت ذینفعان در دانشگاه‌ها، موجبات استقرار هر چه بیشتر انضباط در حوزه‌های اداری و مالی دانشگاه‌ها را فراهم آورده است.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط منصور غلامی وزارت علوم بیشتر بخوانید... وزارت علوم مقررات جدید آموزشی برای ترم آینده را ابلاغ کرد مقام مسئول در وزارت علوم: ۱۳۷ موسسه مجاز اعزام دانشجو در ایران فعالیت دارند/ با شرکت‌های غیرمجاز برخورد جدی می‌شود تأکید بر هماهنگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد در اجرایی‌سازی آمایش آموزش عالی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزارت علوم مقررات جدید آموزشی برای ترم آینده را ابلاغ کرد مقام مسئول در وزارت علوم: ۱۳۷ موسسه مجاز اعزام دانشجو در ایران فعالیت دارند/ با شرکت‌های غیرمجاز برخورد جدی می‌شود تأکید بر هماهنگی وزارت علوم و دانشگاه آزاد در اجرایی‌سازی آمایش آموزش عالی واژه های کاربردی مرتبط منصور غلامی وزارت علوم پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ تشریح نحوه دستگیری "جمشید شارمهد" از زبان وزیر اطلاعات؛ سرکرده تندر در ایران دستگیر شد ۲ تصویر «جمشید شارمهد» سرکرده گروهک تندر پس از بازداشت منتشر شد ۳ امروز؛نشست مشترک مجلس و دولت درباره برگزاری کنکور ۹۹ ۴ گروهک تروریستی تندر را بیشتر بشناسید/ سرکرده تروریست‌های مستقر در آمریکا در دستان وزارت اطلاعات ۵ رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت ۶ قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند ۷ واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی طبق طرح جدید مجلس ۸ بررسی طرح اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی در دستور کار نمایندگان مهمترین اخبار سیاسی مدارس غیرانتفاعی در گفت‌وگو با نادری| اتهام مشترک مجالس اصلاح‌طلب و اصولگرا در بی‌عدالتی آموزشی/لیبرالها هم آموزش را اینطور خصوصی‌سازی نمی‌کنند قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند روحانی: حرکت در مسیر رونق و جهش اقتصادی کشور می‌بایست مبتنی بر واقعیت‌ها باشد رونمایی از گزینه جدید برای وزارتخانه بی‌وزیر/۱۰ روز مهلت برای "وزیر دار" شدن وزارت صمت مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند تشدید محاصره ملت جنگ زده یمن در سایه سکوت بین‌المللی دستیابی ایران به دانش تولید دستگاه اکسیژن ساز/ توزیع ۵ میلیون بسته معیشتی بین محرومان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منصور غلامی وزارت علوم منصور غلامی وزارت علوم اعضای هیئت علمی دانشگاه ها آموزش عالی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز

ایسنا/فارس در سفر رسمی رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به تاجیکستان، دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی وزارت تندرستی تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، ۶ اردیبهشت و در دومین روز سفر به جمهوری تاجیکستان، با وزیر تندرستی این کشور پیرامون توسعه همکاری‌های مشترک با راه‌اندازی دفتر همکاری‌های علمی دانشگاهی، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که در وزارت تندرستی تاجیکستان و با همراهی سفیر ایران در جمهوری تاجیکستان برگزار شد، پیرامون راه‌های توسعه همکاری‌های دو جانبه همفکری شد.

در ادامه این ملاقات،  دفتر اختصاصی همکاری‌های علمی دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان، در ساختمان وزارت تندرستی افتتاح شد.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این خصوص اظهار کرد: افتتاح این دفتر که نشان دهنده اعتماد طرف تاجیک به توانمندی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، روابط دو جانبه را با شتاب بیشتری توسعه می‌دهد.

سید حسن سراج افزود: با توجه به روابط گسترده علمی و آموزشی دانشگاه با جمهوری تاجیکستان، پیشنهاد تاسیس این دفتر همکاری از طرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز به طرف تاجیک ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

وی، راه‌اندازی این دفتر را فرصتی برای برنامه‌ریزی، هماهنگی و پیگیری موضوعات مورد علاقه دو طرف دانست.

در پایان برنامه‌های روز دوم سفر، وزیر تندرستی جمهوری تاجیکستان، نشان ملی تاجیکستان را به مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعطا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود