Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در قالب طرح‌های کمک بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه ۲۸۷ مددجویان بهزیستی استان البرز از تسهیلات مسکن بهره مند می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسداله حیدری  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از خدماتی که بهزیستی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند، در زمینه مسکن مددجویان است اظهار داشت: در تفاهم نامه ای که سازمان بهزیستی کشور با بنیاد مستضعفان و صندوق امداد ولایت داشته است در دو بخش  کمک هزینه بلاعوض و تسهیلات رهن و اجاره به معلولین و مددجویان تحت پوشش کمک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس این تفاهم‌نامه مبلغ 900 میلیون تومان در قالب کمک بلاعوض و 2 میلیارد و 250 میلیون تومان نیز به صورت تسهیلات قرص الحسنه  به بهزیستی استان البرز تخصیص داده شده است، افزود: گروه‌هایی که شامل این کمک‌ها می‌شوند شامل زنان سرپرست خانوار دارای معلولیت، مرد سرپرست خانوار با معلولیت شدید و خیلی شدید، خانوار دارای حداقل دو عضو معلول که سرپرست خانوار معلول باشد و فرزندان شبانه روزی ترخیص شده از سازمان که حداکثر 10 سال از ترخیص آنها گذشته باشد می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه تمامی افراد باید از دهک کم درآمد و متوسط جامعه باشند، بیان‌ کرد: از ابتدای مردادماه سال جاری بررسی افراد دارای شرایط دریافت تسهیلات توسط مددکاران در سامانه سراسری مسکن بهزیستی کشور ثبت و 100 درصد بودجه مربوط به کمک بلاعوض جذب شد.

حیدری با عنوان اینکه  بعد از تایید نهایی بهزیستی کشور این کمک‌ها به حساب مددجویان واریز می‌شود، تصریح کرد: تعداد متقاضیان دارای شرایط دریافت این کمک ها در استان البرز 191 مددجو هستند.

انتقاد نائب رئیس مجلس از سازمان برنامه/ بعد از 5 ماه افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد محقق نشد؟فعالیت 30 مرکز شبه خانواده در استان فارس؛ 500 کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت نظر بهزیستی استممنوعیت دریافت دام زنده و ذبح دام در مراکز بهزیستی/ اعلام راه‌های دریافت نذورات

وی با اشاره به اینکه  در بخش تسهیلات نیز 100 درصد اعتبارات جذب و تا پایان 15 مراد ماه در سامانه مسکن ثبت می‌شود، عنوان‌کرد: متقاضیان دارای شرایط علاوه بر شرایط عمومی باید دارای یک ضامن و یا گواهی کسر از حقوق به همراه سفته به مبلغ تسهیلات داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ کمک بلاعوض در مرکز استان 6 میلیون تومان، در سایر شهرستان‌ها 4 میلیون و 800 هزار تومان و در روستاها نیز 2 میلیون و 400 هزار تومان است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: همچنین در بخش تسهیلات در مرکز استان  وام‌ها 30 میلیون تومان و در سایر شهرستان ها 20 میلیون تومان است.

حیدری با بیان اینکه  تسهیلات به صورت قرص الحسنه بوده و ظرف مدت 5 سال از شروع اعطای آن بدون سود توسط متقاضی بازپرداخت می‌شود، افزود: پس از تایید بهزیستی کشور متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه به صندوق امداد ولایت معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه  تعداد متقاضیان دارای شرایط دریافت تسهیلات قرض الحسنه در استان البرز 96 نفر هستند، عنوان کرد: در چند روز آینده  کمک هزینه بلاعوض مسکن خانوارهای داری حداقل دو عضو معلول شهری از 60 میلیون تومان به حدود 140 میلیون تومان افزایش می یابد.
 
وی گفت: خانوارهای دارای شرایط دریافت این کمک هزینه ها شامل متقاضیانی می شود که دارای زمین مناسب برای ساخت مسکن مهر ثبت نام شده در شرکت عمران، خرید مسکن مهر در قالب قرارداد ثانویه، خرید مسکن قولنامه ایی با تاییدیه فرمانداری و خرید واحد مسکونی با سند تک برگ رسمی باشند.

انتهای پیام/ح

R7810/P/S6,50/CT11 بیشتر بخوانید... رایگان شدن کارت بلیت الکترونیک برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مدیرکل بهزیستی اصفهان: شیوع کرونا آمار تماس با اورژانس اجتماعی را به ۸۵۰۰ مورد رساند موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان کرمانشاه گزارش نشده است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رایگان شدن کارت بلیت الکترونیک برای افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد مدیرکل بهزیستی اصفهان: شیوع کرونا آمار تماس با اورژانس اجتماعی را به ۸۵۰۰ مورد رساند موردی از ابتلا به کرونا در مراکز بهزیستی استان کرمانشاه گزارش نشده است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌طوفان شدید دلگان را درنوردید / خسارت به تیرهای برق، مغازه‌های شهر و لوله‌های آب + تصاویر ۲ ساعت فعالیت ادارات در خوزستان به وضعیت عادی بازگشت ۳ گزارش| بی‌آبی در کنار کوه‌های دنا / مردم روستای «توت‌نده» ‌آب آشامیدنی ندارند ۴ گزارش|«مشکلات اقتصادی» اصلی‌ترین مانع ازدواج جوانان/ تهیه جهیزیه ناممکن شده است ۵ وعده ۱۰ ساله مسئولان برای تعیین تکلیف مسکن مهر اهواز کی محقق می‌شود؟+ اسناد ۶ محرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ ۸۰ درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند ۷ زلزله ۴.۱ ریشتری سنگان را لرزاند ۸ گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است مهمترین اخبار استانها لبیک آستان قدس رضوی به مطالبه زائران / نصب سایبان در صحن‌های حرم منور رضوی+فیلم مشهد در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد / ۲۰ درصد ‌بیماران بستری ‌غیر‌بومی‌اند /‌ هموطنان ‌به مشهد سفر نکنند ‌تخفیف‌ ویژه سازمان بنادر ‌برای کشتی‌ها و کانتینرها در چابهار‌ / معافیت‌های تعرفه‌ای ‌مواد معدنی ‌به سه ماه رسید گزارش ویدئویی| گرانی‌ افسارگسیخته در گیلان/ عرصه ‌بر مردم تنگ شده/ دولت ترمز قیمت‌ها ‌را گم کرده است مهمترین اخبار تسنیم پهلوگیری ‌۲۸۷ ‌‌شناور بالای یک هزار تن در بنادر غرب هرمزگان / تخلیه و بارگیری ۲ هزار و ۶۹۲ "TEU‌" کانتینر‌ اختصاصی تسنیم|بازپرداخت تسهیلات ودیعه مسکن ۳ ساله شد/همتی: برای آغاز پرداخت وام ودیعه منتظر اعلام اسامی هستیم قالیباف: جریان تحریم و تحریف دو لبۀ یک قیچی هستند تا مسیر پیشرفت ملت ایران را مسدود سازند تشدید محاصره ملت جنگ زده یمن در سایه سکوت بین‌المللی دستیابی ایران به دانش تولید دستگاه اکسیژن ساز/ توزیع ۵ میلیون بسته معیشتی بین محرومان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهزیستی استان البرز دارای شرایط دریافت مدیرکل بهزیستی بهزیستی کشور میلیون تومان کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد که سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحدهای مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در آیین واگذاری این واحدهای مسکن مددجویی اظهار داشت: از این تعداد ۷۳۸ واحد مربوط به استان کردستان است که برای این تعداد واحد مسکن حدود ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضا طوسی گفت: این نهاد به هر یک از این مددجویان یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: این مددجویان همچنین از طریق معرفی به بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ ساله دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه، استانداری های و فرمانداریها در زمینه کمک به ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد
  • افزایش ۳۰درصدی مستمری مددجویان بهزیستی خراسان رضوی
  • افزایش تسهیلات بنیاد مسکن برای مددجویان خراسان شمالی
  • ۲۴۳۰ لرستانی مشمول امهال تسهیلات کشاورزی
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • ۶۷۰واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری رسید
  • تحویل ۷۳۸ واحد مسکن به مددجویان روستایی کردستانی
  • ۶۹۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجوان بهزیستی زنجان پرداخت شد