Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، رئیس جمهور آمریکا به اظهارنظر «آنتونی فائوچی» مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی در این کشور پیرامون دلایل شیوع گسترده کرونا در آمریکا واکنش نشان داد.

دونالد ترامپ در واکنش به اظهارت فائوچی پیرامون دلایل شیوع گسترده کرونا در آمریکا در حالی که اروپا شاهد کاهش محسوس تعداد مبتلایان است و نسبت دادن این امر به تعطیلی ۵۰ درصدی اقتصاد آمریکا در مقایسه با تعطیلی ۹۵ درصدی در اروپا، در صفحه توئیترش نوشت: اشتباه است! تعداد مبتلایان ما بیشتر است چون از هر کشور دیگری آزمایش بیشتری گرفته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۰ میلیون آزمایش.

وی افزود: اگر ما هم آزمایش کمتری می گرفتیم تعداد مبتلایان کمتر بود.

ترامپ همچنین گفت: متاسفانه در حال حاضر شیوع کرونا در اروپا شعله ور شده است. اکثر فرماندهان ما سخت و باهوش کار کرده اند. ما قدرتمند بازمی گردیم.

گفتنی است که آمریکا از لحاظ تعداد قربانیان و مبتلایان در زمینه کرونا در راس کشورهای جهان قرار دارد.

تا کنون بیش از ۱۵۳ هزار نفر براثر ابتلا به کرونا در آمریکا جان باخته اند و شمار مبتلایان هم به بیش از ۴ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر رسیده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند به یک پیشنهاد؛ همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم!

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: ترامپ سال ۱۳۹۷ ضمن زیر پا گذاشتن تعهدات دولت آمریکا، از برجام خارج شد و بایدن هم با وجود انتقاد دموکرات‌ها از کار ترامپ، حاضر به احیای تعهدات آمریکا نشد. هر دو دولت ترامپ و بایدن در یک ویژگی مشترک بودند؛ گرو نگه داشتن تعهدات نیم بندشان درباره تعلیق‌ها و مطالبه امتیازات فرا برجامی برای انجام تعهدات برجامی!
چند سال پس از این دهن کجی آشکار دو دولت آمریکا به برجام، رسانه‌های غربگرا در ایران ماموریت دارند با راه انداختن ترامپ هراسی، بازار ارز را دچار شوک تورمی ‌کنند و این در حالی است که همان‌ها در جریان مذاکرات برجام، کلا تهدید ترامپ برای توافق هسته‌ای را انکار می‌کردند.

سایت «عصر ایران» بدون اشاره به سوابق مذاکره با آمریکا و عبرت‌های آن نوشت: به همان اندازه که ترامپ قدرت آسیب رسانی بیشتری به منافع ایران دارد مذاکره با او بیش از هر رئیس‌جمهور دیگری در آمریکا، راحت‌تر و برای ایران می‌تواند پرثمرتر باشد. بهترین راه برای دفع شر بزرگ احتمالی ترامپ علیه مردم ایران،‌ آغاز مذاکرات غیررسمی – غیرعلنی با ترامپ و جو بایدن قبل از انتخابات آینده آمریکاست.
اگر بایدن دوباره پیروز شود، ریاست‌اش ادامه می‌یابد. اگر ترامپ موفق شود بعد از جدایی ۴ ساله به کاخ سفید باز می‌گردد تا مسیر نیمه کاره را ادامه دهد.

براساس واقع‌گرایی، با کنار گذاشتن احساسات و حساسیت‌ها و برای حفاظت از منافع کشور و مردم ایران، طرف ایرانی تلاش کند هم اکنون و تا قبل از انتخابات آینده آمریکا، با دولت جو بایدن به توافق جامع درباره هسته‌ای و غیرهسته‌ای به ویژه رفع تحریم‌های اساسی (مالی، بانکی، نفتی،‌ حمل‌ونقل و...)‌ دست یابد.
بهتر است این مذاکرات در قالب مذاکرات گذشته ایران و آمریکا در عمان یعنی به صورت غیررسمی - غیرعلنی انجام شود.

بایدن برای رقابت با ترامپ، به این توافق نیاز دارد در نتیجه احتمال انعطاف و امکان امتیازگیری از او بیشتر می‌شود. همزمان مسئولان ایرانی خود را برای دولت ترامپ هم آماده می‌کنند. اگر جو بایدن پیروز شد توافق با او به صورت طبیعی ادامه می‌یابد. اما اگر ترامپ به قدرت بازگشت و وی خواهان لغو توافقات قبلی، مذاکرات مستقیم و توافق جدید شد با او نیز مذاکرات جدید و توافق جدید دنبال می‌شود.

عصر ایران در ادامه تحلیل فانتزی خود بی‌اعتنا به واقعیت‌های تاریخی برجام می‌نویسد: ویژگی توافق با ترامپ این خواهد بود که به صورت برد- برد، توافق بزرگ‌تر از توافق با جو بایدن با تمرکز بر بخش اقتصادی و سرمایه‌گذاری، جلب سرمایه‌ها و شرکت‌های آمریکایی به بازار اقتصادی ایران دنبال شود و دو کشور از منافع اقتصادی توافق جدید بهره مند شوند.این توافق هم به کارنامه اقتصادی ترامپ و هم به کارنامه اقتصادی دولت ایران خواهد افزود. به همان اندازه که ترامپ قدرت آسیب‌رسانی بیشتری به منافع ایران دارد مذاکره با او بیش از هر رئیس‌جمهور دیگری در آمریکا، راحت‌تر و برای ایران می‌تواند پرثمرتر باشد. متاسفانه مسئولان ایرانی فرصت حضور ترامپ در قدرت در سال‌های قبل را برای مذاکرات و امتیازگیری حداکثری از آمریکا از دست دادند(!)

کد خبر 839380 منبع: کیهان برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه دونالد ترامپ جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • توصیه به دامداران کاشانی در خصوص شیوع تب برفکی
  • طراحی دستگاه تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان
  • دستیابی به روش نوین تشخیص بیماری‌های عفونی آبزیان
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • پوتین در اروپا پیش می‌رود و ترامپ به او می‌گوید هر کاری که می‌خواهی بکن!| بایدن: او بیش از حد سالمند و فاقد سلامت روانی برای ریاست جمهوری است
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • دانشمندان می‌گویند کرونا باعث کاهش هوش مبتلایان شده است!
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • واکنش تند به یک پیشنهاد؛ همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم!