Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:14:17 GMT

در را برای علی کریمی باز نکنید!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۴۳۹۳

هافبک توانمند استقلال مقابل سپاهان نیز نقش قابل توجهی در پیروزی تیمش داشت.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی طی چند سال گذشته یکی از بهترین هافبک وسط های فوتبال ایران بوده و در لیگ نوزدهم نیز توانسته برای استقلال بازی های درخشانی را به نمایش بگذارد. کریمی به عنوان هافبک وسط آبی ها در میانه زمین به خوبی توپ را به گردش در می آورد و دیشب نیزدر برد مقابل سپاهان بسیار موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی که به نوعی نقش طراحی حملات استقلال را برعهده دارد، با پاس های دقیق و بی نقصش همواره مهاجمان را در بهترین شرایط ممکن صاحب موقعیت می کند و گل اول بازی دیشب هم روی همین تیزهوشی او به ثمر نشست. در صحنه های که بازیکن سپاهان روی دیاباته خطای پنالتی کرد، پاس دقیق علی کریمی بود که مهاجم مالیایی را در موقعیت تک به تک با پیام نیازمند قرار دارد و در نهایت با اعلام خطای پنالتی گل اول استقلال به ثمر رسید.

 


کریمی در دقایقی که استقلال 10 نفره شده بود و سیستم بازی اش تقریبا روی ضد حملات بود، با پاس های دقیق پشت دفاع سپاهان چندین بار خطرساز شد که اگر مهاجمان استقلال دقت می کردند می توانستند گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند.


مهندس این روزهای استقلالی ها نه تنها در خط حمله که در امور دفاعی نیز مشارکت خوبی داشت. او با دوندگی بالا بارها توپ هافبک های سپاهان را قطع کرد و توانست یکی از مهره های موثر استقلال در برد دلچسب مقابل شاگردان امیر قلعه نویی باشد.

 

 

استقلال تهران علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی کریمی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف

آفتاب‌‌نیوز :

جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال پس از بازی جمعه شب آبی‌پوشان مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به دوبی رفت.

دلیل بدون اطلاع ترک کردن ایران توسط ماشاریپوف این بوده که پاسپورت هافبک استقلال به خاطر فیفادی و انجام بازی‌های ملی برای تیم ملی ازبکستان پیش خود ماشاریپوف بوده است. او به باشگاه اعلام کرده برای آوردن خانواده‌اش به دوبی سفر می‌کند.

ماشاریپوف با پیگیری‌های باشگاه استقلال دیشب (دوشنبه) به ایران بازگشت و هم‌اکنون در تمرین استقلال حضور دارد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام درباره ماشاریپوف
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)