Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:04:45 GMT

۳ روش برای ترکیب کاغذ دیواری و پارکت در دکوراسیون داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۴۵۸۵

۳ روش برای ترکیب کاغذ دیواری و پارکت در دکوراسیون داخلی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پارکت و کاغذ دیواری‌ها به ترتیب از بهترین پوشش‌ها برای کف و همچنین دیوار هستند و می‌توانند جلوه خاصی را برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنند. اما زمانی این دو می‌توانند در کنار یکدیگر جلوه زیبایی را برای دکوراسیون داخلی ایجاد کنند که بتوان تناسب خوبی را میان آنها به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب ۳ روش برای ترکیب کاغذ دیواری و پارکت در دکوراسیون داخلی را برای شما شرح خواهیم داد تا بتوانید بر اساس این سه مطلب جلوه خاص و زیبایی را برای دکوراسیون داخلی خود ایجاد کنید.

پارکت و کاغذ دیواری چیست؟

یکی از روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید ترکیب مناسبی را میان کاغذ دیواری و پارکت ایجاد کنید در نظر گرفتن طرح و رنگ کاغذ و پارکت است. در واقع این روش از مهمترین روش‌ها محسوب می‌گردد و در صورتی که دقت لازم را به خرج دهید به راحتی می‌توانید تناسب خوبی را میان آنها برقرار کنید. زمانی که قصد نصب کاغذ دیواری و پارکت به صورت همزمان و یا با فاصله کم از یکدیگر را دارید بهتر است رنگ‌های پارکت و کاغذ را به گونه‌ای انتخاب کنید که تضادی را میان یکدیگر برقرار نکنند. بهتر است برای اینکه تناسب را میان این دو برقرار کنید رنگ‌های خنثی را انتخاب کنید زیرا این دسته از رنگ‌ها باعث می‌شوند تا کاغذ دیواری و پارکت در طولانی مدت برای شما خسته کننده نشود.

رنگ‌های بر گرفته از طبیعت

رنگ‌هایی که از طبیعت الهام گرفته می‌شوند از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب رنگ پارکت و کاغذ دیواری محسوب می‌شوند. رنگ‌های سبز و همچنین قهوه‌ای از جمله رنگ‌هایی هستند که کارشناسان فعال در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی به منظور ایجاد تناسب میان پارکت و کاغذ پیشنهاد می‌دهند و می‌توانند جلوه بسیار زیبایی را ایجاد کنند.

رنگ‌های روشن

اتاق‌ها به خصوص آنهایی که کوچک هستند و نورگیر خوبی ندارند بهتر است تا با کاغذ دیواری و همچنین پارکت‌هایی با رنگ روشن تزئین شوند. اتاق‌های کوچک و کم نور با پارکت‌ها و کاغذ دیواری‌های تیره نمی‌توانند تناسب خوبی را برقرار کنند و نه تنها نمی‌توانند جلوه زیبایی را ایجاد کنند بلکه بلعکس جلوه بدی را نیز ایجاد خواهند کرد و بیشتر بر کم نوری محیط خواهند افزود. استفاده از کاغذ دیواری‌ها و همچنین پارکت‌های روشن در این دسته از اتاق‌ها و حتی اتاق‌های روشن اما با ابعاد کوچک به جد توصیه می‌شود.

یک رنگ انتخاب کنید

برخی از افراد با توجه به اینکه تعصب زیادی بر روی یک نوع رنگ دارند تمایل دارند تا پارکت و همچنین کاغذ دیواری را از میان یک نوع رنگ انتخاب کنند که این موضوع هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و اتفاقاً در برخی از موارد می‌تواند جلوه بسیار زیبایی را نیز پدید آورد. به طور مثال و همانطور که در بالا نیز اشاره شد اتاق‌ها از بهترین موارد برای انتخاب کاغذ و پارکت با رنگ یکسان هستند. اتاق‌ها به دلیل فضای کوچکی که دارند تناسب خوبی را میان کاغذ و پارکت ایجاد می‌کنند و یک رنگ شدن پارکت و همچنین کاغذ جلوه بسیار زیبایی را نیز خلق می‌کند.

باکیفیت‌ترین‌ها را انتخاب کنید

برخی افراد برای خرید کاغذ دیواری و پارکت تناسب آنها را در نظر می‌گیرند اما به کیفیت آنها یا یکی از آنها توجه چندانی ندارند که همین موضوع مشکلاتی را به وجود می‌آورد. عدم کیفیت یکی از آنها می‌تواند همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد و تناسب ایجاد شده را بر هم زند. اگر کاغذ دیواری با کیفیتی را تهیه نمائید، اما پارکت بی‌کیفیت را خریداری کنید ممکن است پارکت بعد از مدت کوتاهی از بین برود اما کاغذ دیواری همچنان با کیفیت باقی بماند که از این رو مجبور به تعویض پارکت شوید. خرید مجدد پارکت مشکلی ایجاد نخواهد کرد و شاید تنها هزینه‌ای را برای شما به بار آورد اما ممکن است دیگر نتوانید پارکتی را بیابید که متناسب با کاغذ دیواری شما باشد. بهتر است هر دو پارکت و کاغذ دیواری را از میان باکیفیت ترین ها انتخاب کنید هر چند که قیمت بالایی نیز داشته باشند زیرا همانطور که گفته شد دیگر نیازی به خرید مجدد یکی از آنها و یا هر دوی آنها وجود نداشته باشد. برای خرید پارکت‌های مقاوم بهتر است تا پارکت لمینت را انتخاب کنید و همچنین برای انتخاب کاغذ نیز بهتر است به سراغ کاغذهای قابل شستشو بروید.

طرح را مد نظر قرار دهید

طرح‌ها در کنار رنگ‌ها یکی از مهمترین مواردی هستند که برای ایجاد تناسب باید در نظر داشته باشید. طرح‌های کاغذ دیواری‌ها باید به گونه‌ای انتخاب شوند که بتوانند تناسبی را با پارکت‌ها برقرار کنند و تضادی را نیز به وجود نیاورند. طرح‌های با سبک مدرن و همچنین کلاسیک از دو طرحی هستند که برای کاغذ دیواری و همچنین پارکت انتخاب می‌شوند و نباید هیچ تفاوتی میان این دو از لحاظ سبک و طرح وجود داشته باشد. به طور مثال نمی‌توان کاغذ دیواری را از میان سبک‌های مدرن و پارکت را از میان سبک‌های کلاسیک انتخاب نمود و باید تناسب میان این دو با انتخاب درست برقرار شود.

مشاوره دریافت کنید

برای اینکه بتوانید میان پارکت و همچنین کاغذ دیواری‌ها تناسب درستی را برقرار کنید بهتر است تا در صورت عدم اطلاع و دانش کافی در این زمینه مشاوره‌ای را از کارشناسان و افرادی که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند دریافت نمائید. decoroffice.net

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4988898

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل کاغذ دیواری کاغذ گروه خودروسازی سایپا صنعت خودروسازی ایران خودرو قیمت دلار سایپا بیمه خودروسازان کسب و کار قیمت خودرو تولید داخلی قیمت یورو گروه صنعتی ایران خودرو مجید باقری اپلیکیشن آپ کاغذ دیواری و پارکت پارکت و کاغذ دیواری دکوراسیون داخلی کاغذ دیواری ها تناسب خوبی انتخاب کنید ایجاد کنند اتاق ها رنگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، گفت: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.

محسن اراکی امروز در همایش «اقتصاد اسلامی در مواجهه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران» که در سالن همایش‌های دانشگاه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اقتصاد جامعه به واسطه چرخه اقتصادی شکل می‌گیرد، مطرح کرد: چرخه اقتصادی از پنج حلقه تشکیل شده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به تولید اولیه، تولید ثانویه، عرضه و ... اشاره کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از کارکردهای پول تسهیل معامله است، عنوان کرد: در نظام اقتصادی باور داریم که باید طلا و نقره واسطه معامله باشند.

وی با اشاره به اینکه در مباحث فقهی آمده است که استفاده از واسطه معامله موجب ثبات بازار می‌شود، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که پول اعتباری نمی‌تواند واسطه معامله باشد مگر در شرایط استثناء که حاکمیت دخالت داشته باشد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه در فقه اسلامی مبنای معامله باید دارای ارزش حقیقی باشد، تصریح کرد: همچنین واسطه معامله نیز باید ارزش حقیقی باشد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور اضافه کرد: پول فعلی ارزش حقیقی ندارد چراکه یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد و این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ارزش پول اقتصادی نیست بلکه سیاسی است، یادآور شد: اینکه قدرت سیاسی یک کشور ارزش پول آن کشور را مشخص کند مورد پذیرش فقه اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه با حقیقی کردن پول می‌توان مشکل اقتصادی کشور را حل کرد، ابراز کرد: خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است چراکه سکه‌های طلا در خانه‌ها انبار شده و هیچ مشکلی از جامعه را رفع نمی‌کند.

اراکی بیان کرد: در بازار اقتصادی اسلامی خلق پول ممنوع است چراکه پول تنها واسطه معامله است و خود پول نمی‌تواند پول تولید کند.

وی با بیان اینکه در اقتصاد اسلامی پول باید زمینه کار شود، اظهار کرد: بانک‌ها در نظام سرمایه‌داری خود را تاجر پول می‌دانند و همه توان جامعه را جمع کرده و در منفعت خود مصرف می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه افزایش تولید می‌تواند گرانی را کاهش دهد ولی در تورم تاثیری ندارد، مطرح کرد: تورم نتیجه حتمی و قطعی پول اعتباری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پول‌طلا و نقره دارای ارزش حقیقی است، عنوان کرد: پولی که دارای ارزش حقیقی باشد، قدرت خرید را افزایش می‌دهد ولی پول بدون ارزش حقیقی توان رقابت با ارزش کالا را ندارد.

اراکی ادامه داد: تورمی که امروز در جامعه شاهد هستیم ناشی از افزایش تقاضا و عدم عرضه نیست بلکه ناشی از اعتباری بودن پول و عدم ارزش حقیقی پول است.

وی اضافه کرد: اعتقاد ما بر این است که پول‌طلا و نقره امکان حل مشکلات را دارد و به اقتصاد دانان پیشنهاد داریم که راجع به این موضوع بحث و بررسی دقیق و فنی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها
  • درگیری‌های لفظی میان مقامات صهیونیست درباره ریزپرنده‌ها بالا گرفت
  • دانشمندان مطمئن‌ترین راه برای مهار خشم در موقعیت‌های پُر تنش را یافتند!
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • ساختمان و سازه کارخانه کاغذ سنگ الیگودرز تکمیل شده است
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • صد و پنجاه و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • دستمزد اجرا و نصب انواع ساندویچ پانل های سقفی و دیواری چه قدر است؟
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه