Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قندهاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شیوع کرونا و توقف موقت خدمات باعث شده به رانندگان ۳۸ دستگاه اتوبوس که سرپرستی ۹۵ نفر را بر عهده دارند، لطمه شدید اقتصادی وارد ‌شود.

وی شمار ناوگان حمل و نقل عمومی در تربت‌حیدریه را ۳۰ دستگاه اتوبوس ذکر کرد و ادامه داد: ۱۷ دستگاه از این تعداد مربوط به بخش خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت‌حیدریه گفت: اسفند پارسال نیز ناوگان اتوبوسرانی در این شهر به علت شیوع کرونا، تعطیل شد و از آن زمان اتوبوس‌های این خطه با ۵۰ درصد ظرفیت خود به مردم خدمات ارایه می‌کنند.
وی افزود: در روزهای اخیر نیز به علت موج دوم شیوع کرونا، شاهد کاهش ۶۰ درصدی سفرهای درون شهری هستیم.
قندهاری از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹، هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک استفاده کنند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر در ایران به ‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور نیز به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسیده است.

برچسب‌ها شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ویروس کرونا تربت حیدریه جامعه اسلامی کارگران بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و حمل و نقل شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ویروس کرونا تربت حیدریه جامعه اسلامی کارگران بهداشت و سلامت شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ویروس کرونا تربت حیدریه جامعه اسلامی کارگران بهداشت و سلامت تربت حیدریه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس دانشگاه تربت‌حیدریه گفت:رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی به دفترچه کنکور ۱۴۰۳ به عنوان اولین رشته مقطع دکتری تخصصی (phd) به رشته های دانشگاه اضافه شد.
دکتر عباس خاشعی سیوکی افزود:یکی از اولویت‌های کشور اهمیت به حل بحران آب است و با توجه به ماموریت ویژه دانشگاه تربت‌حیدریه در امر کشاورزی، پژوهشگران و اساتید متخصص دانشگاه تربت‌حیدریه توان علمی خود را در رفع این بحران بکار گرفته‌اند.
او گفت:مقطع دکترای مهندسی آب- آبیاری و زهکشی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت رسیده است دریچه‌ای برای توسعه علم و تحقیقات بیشتر در منطقه شرق کشور فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • نسبت بیمه‌پردازان تامین اجتماعی به بازنشسته‌ها در تربت‌حیدریه کاهش یافت