Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان ظهر یکشنبه در دیدار استاندار فارس با خیرین بیان کرد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی و نیک اندیشان فارسی بیش از ٧ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به اقشار نیازمند جامعه کمک کردند.

وی اضافه کرد: در همین مرحله بالغ بر ٧ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان نیز به افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره بودند کمک رسانی و نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی برای این افراد اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بذرافشان تاکید کرد: با توجه به وظیفه ذاتی کمیته امداد امام خمینی جامعه هدف می که برای این دستگاه خدمت رسان در نظر گرفته شده بود شامل اقشار آسیب پذیر اجتماعی بیماران صعب العلاج کارگران و همه محکومان اجتماعی عنوان شده است.

مدیرکل کمیته امداد. فارس تصریح کرد: در مرحله اول کمک مومنانه بالغ بر ۲۸۰ هزار بسته معیشتی در کنار یک میلیون و غذای گرم در راستای اجرای اهداف این رزمایش در میان جامعه هدف کمیته امداد توزیع شد این در حالی است که در مرحله دوم این وزن همایش که از عید سعید غدیر خم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد ٢٠٠ هزار بسته دیگر نیز توزیع می‌شود که تاکنون در استان فارس بیش از ۸۰ هزار بسته تاکنون توزیع شد.

وی در خصوص عید سعید قربان نیز تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی در خصوص کنترل بیماری کرونا باعث شد تا نزولات در عید سعید قربان بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان جمع آوری شود که این مبالغ در اختیار افراد نیازمند اجتماعی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4988982

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز کمیته امداد امام خمینی فارس ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین عید سعید قربان گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ازدواج ماه محرم بیرجند مجلس شورای اسلامی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدئو کنفرانس مراسم واگذاری مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد در روستای اسلام آباد شهرستان رودان به نمایندگی از هزار و ۳۹ واحد در استان انجام شد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: برای ساخت این واحد‌ها با زیر بنای ۵۰ متر مربع بیش از ۳۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

وی افزود: این واحد‌های مسکونی در قالب تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی و با همراهی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیران نیک‌اندیش احداث و به مددجویان کمیته امداد واگذار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • سعید اسماعیلی طلایی شد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان