Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مددی روز یکشنبه در بازدید از این مرکز با اشاره به گزارش های دریافتی در خصوص نارضایتی مردم از محل و روند دفع زباله در کرج گفت: دستورلازم به مسوولان شهری در خصوص پیش بینی محل دیگری در استان برای دفن زباله ها به صورت بهداشتی صادر و پیشنهاد شده است.

وی ضمن تاکید بر تسریع و ثبات در انتخاب مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند توسط شهردار کرج  افزود: تسریع در بازسازی و تعمیر مرکز بازیافت برای تفکیک زباله های قابل بهره برداری و جلوگیری از گسترش آلودگی های زیست محیطی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای از دیگر مواردی است که مرکز دفن زباله حلقه دره باید لحاظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مددی گفت: دفن بهداشتی زباله ها، تصفیه شیرابه های موجود، کنترل افزایش زاد و ولد سگ های ولگرد در مرکز نگهداری و کنترل بیماری های قابل انتقال از حیوانات به انسان ها، استحصال گازهای گلخانه ای و مطالعه برای کنترل آنها و استفاده از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان از دیگر مواردی است که در خصوص این مرکز نیاز است تا اجرایی شوند.

حدود ۹۰ درصد زباله های مناطق شهری و روستایی البرز در منطقه حلقه دره دفن که روزانه بین یک هزارو ۵۰۰ تا یک هزار و ۷۰۰ تن برآورد شده است.

برچسب‌ها دادگستری البرز دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری البرز دفع زباله دادگستری البرز دفع زباله زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مدیرعامل باشگاه پیکان در محل تمرین تیم خود حاضر شد و دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.
مددی که همواره ارتباط خوبی با تیم خود داشته امروز در تمرین تیم پیکان حاضر شد و به بازیکنان این تیم روحیه داد تا در ادامه فصل نتایج مثبت این تیم ادامه داشته باشد.

پیکان در نیم فصل دوم شرایط نسبتا بهتری در مقایسه با شروع فصل داشته و از محدوده خطر تا حدودی فاصله گرفته است.
این تیم بعد از برد مقابل سپاهان شرایط روانی بهتری داشته و در هفته‌های اخیر نشان داده که با وجود جوانی بازیکنانش می‌‍تواند از سقوط فرار کند و حتی رتبه قابل توجهی در جدول به دست بیاورد.

مددی در صحبت‌های خود با بازیکنان دلگرمی داد تا این نتایج مثبت ادامه داشته باشد و البته از کادر فنی تیمش حمایت کرد.
گفتنی است پیکان در بازی اخیر خود با دو گل از تیم هوادار عقب بود اما در نهایت با یک بازگشت بزرگ در این بازی هم شکست نخورد تا نشان دهد به کیفیتی رسیده که راحت شکست نمی‌خورد حتی اگر در این تیم ستاره یا مهره‌های تعیین کننده و شاخصی وجود نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • کم‌کاری و اهمال دستگاه‌ها در خصوص ناهنجاری‌های اجتماعی قابل پذیرش نیست
  • دستور دادستانی برای تخریب تمام ویلا‌های باغ‌سرهنگ توسکستان
  • زباله‌های پلاستیکی یکی از مهم‌ترین آلاینده‌های محیط‌زیست
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • تحویل زباله خشک از درب منزل و ارائه پول به ازای آن
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • کیفیت هوای تهران در سومین روز اردیبهشت
  • آیا مهمان خوبی برای «زمین» هستیم؟
  • بیماری تب برفکی در شرق کشور تحت کنترل است
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است