Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق کاتالان ها می گوید تراشتگن در حال و آینده باشگاه بارسلونا، مهره ای کلیدی است. 

بویان کرکیچ، بازیکن سابق باشگاه بارسلونا بر این عقیده است که سران این باشگاه باید هر چه زودتر نسبت به تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن اقدام کنند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مذاکرات بارسلونا با تراشتگن بر سر تمدید قرارداد پیش از ماجراهای شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فوتبال اروپا در جریان بود اما این موضوع باعث توقف روند مذاکرات شد و هنوز هیچ توافقی بین طرفین صورت نپذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین قضیه، گمانه زنی ها را در خصوص آینده سنگربان آلمانی کاتالان ها افزایش داده است و گفته می شود چلسی یکی از علاقمندان به جذب این دروازه بان است. قرارداد تراشتگن با بارسلونا تا تابستان 2022 اعتبار دارد اما مسئولان این تیم امیدوار هستند که بتوانند هر چه سریع تر با تمدید قرارداد این بازیکن، شایعات به وجود آمده در خصوص آینده اش را پایان بخشند. بویان کرکیچ، بازیکن سابق بارسلونا اما در خصوص این وضعیت گفت: 

من اعتقاد زیادی به مارک آندره تراشتگن دارم. بر این باور هستم که او در سالهای حضورش در بارسلونا پیشرفت بسیار زیادی داشته است و اکنون یکی از بزرگ ترین دروازه بان های دنیاست. او اکنون فقط 28 سال دارد و فکر می کنم می تواند بیشتر از این ها نیز پیشرفت کند و در نهایت به بهترین دروازه بان دنیا تبدیل شود. به همین دلیل به نظر من تمدید قرارداد او باید یکی از اولویت های اصلی بارسلونا در تابستان باشد. او نقشی کلیدی در حال و آینده باشگاه دارد. ما در خصوص دروازه بانی با ثبات صحبت می کنیم که می تواند کار را به شدت برای مهاجمین حریف سخت کند.

کرکیچ در ادامه اظهار داشت:

تراشتگن ویژگی های زیادی دارد. به عنوان مثال در موقعیت های تک به تک به خوبی زاویه را برای حریف تنگ می کند. ترشتگن یکی از دروازه بان هایی است که مهاجم حریف نمی داند چه واکنشی از او سر خواهد زد. او بسیار سریع و محکم است و تا حدی که امکان دارد، دید مهاجم را مختل می کند. البته این موضوع را در نظر بگیرید او مسئولیت پذیر است و وقتی تیم به کمک هایش نیاز دارد، همیشه حاضر است. او حتی وقتی تیم عملکرد بدی از خود نشان می دهد، در گفت و گو با مطبوعات راحت است و با روشی احترام آمیز، مشکلات تیم را بیان می کند. از طرفی دیگر مارک بسیار سخت کوش است. من می توانم گواهی بر این ادعا باشم چرا که پیش از پیوستن به استوک سیتی، در تمرینات پیش فصل همراه بارسلونا بودم. او همیشه دوست داشت اسپانیایی یاد بگیرد و به کاتالونیا نیز علاقمند بود. به خاطر تمامی دلایلی که گفتم، فکر نمی کنم باشگاه اجازه جدایی او را صادر کند. از طرف دیگر معتقدم که او این حق را دارد که در سال های آتی، جزو بازیکنان پردرآمد باشگاه باشد و این موضوع وقتی وارد پنجره نقلو  انتقالاتی می شویم، یک عدم اطمینان بسیار بزرگ را از بین می برد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمدید قرارداد دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس