Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از جویبار، داریوش حمیدی در جلسه مشترک با ابراهیم میرخلیلی رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان جویبار اظهار کرد: مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در راستای اجرای طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی با رویکرد مهارت‌آموزی و با اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ظرفیت‌های موجود سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بخش آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و داشتن اعضای هیئت علمی متخصص و مجرب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار را مهم برشمرد و افزود: این واحد دانشگاهی برای برآورده شدن شعار دانشگاه حل مسئله، در نظر دارد با پشتیبانی آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان جویبار در قالب امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و ... در این مسیر گام بردارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار با معرفی توانمندی‌های الکترونیکی به‌ویژه آموزش برخط در دانشگاه آزاد اسلامی به‌منظور افزایش توانمندی و مهارت‌آموزی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در انتخاب شغل مناسب و حل مشکل کمبود نیروی انسانی متخصص ماهر بر ضرورت راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این دانشگاه با حمایت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تأکید کرد.

انتهای پیام/

167 / 167 دانشگاه آزاد جویبار مشاوره شغلی مهارت‌آموزی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد جویبار مشاوره شغلی مهارت آموزی دانشگاه آزاد اسلامی آموزش فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد مهارت آموزی مشاوره شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

احسان بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با مشارکت ذینفعان و صاحبنظران عرصه مهارت کشور برگزار و حاوی بخش‌های علمی متنوعی است.

وی اضافه کرد: انجام سخنرانی‌های کلیدی، برپایی میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، از جمله بخش‌هایی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی تخصصی برگزار خواهد شد.

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رویکرد تلفیق دانش و مهارت برای تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان بوده است؛ چرا که آموزش‌های مهارتی و نافع‌بودن آموزش‌محور، یک استراتژی مهم در همه دنیا به خصوص کشورهای پیشرفته شده است.

بهمیاری افزود: در این کنفرانس، پنج محور اصلی «حکمرانی آموزش عالی مهارتی»، «آینده مشاغل و مشاغل آینده»، «مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه»، «نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» و «مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان»، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6083817

دیگر خبرها

  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • سرای نوآوری رسانه و محتوای دیجیتال راه‌اندازی می‌شود
  • «کنگان» رتبه نخست استان بوشهر در آموزش فنی‌وحرفه‌ای را کسب کرد
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای