Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@03:24:44 GMT

لطفیان رئیس کمیته ساحلی تنیس شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۳۵۱۱۴

لطفیان رئیس کمیته ساحلی تنیس شد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون تنیس، طی حکمی از سوی «داود عزیزی» رئیس فدراسیون تنیس، «علیرضا لطفیان» به عنوان رئیس کمیته تنیس ساحلی این فدراسیون منصوب شد.

همچنین در احکامی جداگانه، «علی زنگانه» از گلستان به عنوان دبیر کمیته، «مهدی اعتمادی» از استان بوشهر، «احمد زیبایی» از استان خوزستان، «آیت کاظم زاده» از استان گیلان، «جلیل الله تاج گذاری» از استان هرمزگان و «عبدالنبی شرفی» از جزیره کیش به عنوان اعضای کمیته منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه کمیته تنیس ساحلی با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا با حضور داود عزیزی رئیس فدراسیون و فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد و رئیس و سایر اعضای این کمیته به صورت آنلاین با رئیس و سرپرست دبیری ارتباط داشتند.

بیشتر بخوانید

کلیه مسابقات تنیس تا پایان مردادماه لغو شد

داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با تاکید به توسعه هر چه بیشتر تنیس ساحلی اظهار داشت: با توجه به اینکه طی سال‌های گذشته اتفاقات خوبی در استان‌های مازندران و گلستان رقم خورد و ما با انتخاب نفراتی در استان‌های شمالی و جنوبی به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا این رشته در سطح کشور گسترش یابد.

وی ادامه داد: لزوما نیاز نیست تا مسابقات این رشته در شهر‌های ساحلی برگزار شود و این کمیته می‌تواند از علاقه مندی و پتانسیل سایر استان‌ها به خصوص مناطق توریستی به نحو احسن استفاده کند و ما مسابقاتی در بالاترین کیفیت داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس گفت: امیدوارم با همکاری اعضاء کمیته اهداف پیش رو در جهت برگزاری رویداد‌های مختلف فراهم شود و تصمیمات به صورت ملی اتخاذ شود.

در این مراسم، فرزین ضیا آذری سرپرست دبیری فدراسیون نیز ضمن تبریک به رئیس و اعضای کمیته گفت: با توجه به اینکه تنیس ساحلی رشته جذابی است به همین دلیل ما می‌توانیم با فراهم کردن شرایط مساعد، علاقه‌مندان بیشتری را در سطح کشور به این رشته جذب کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این رشته، قهرمان پروی در استان‌های شمالی و پررنگ شدن عملکرد استان‌های جنوبی و در نهایت کشور است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تنیس اخبار ورزشی فدراسیون تنیس رئیس فدراسیون سرپرست دبیری تنیس ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۳۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژیمناستیک ایران موفق شد اتفاقی تاریخی رقم بزند و برای اولین بار سهمیه المپیک را کسب کند. مهدی الفتی که پیش از این در بازی های آسیایی هانگژو موفق شده بود به مدال نقره دست پیدا کند این بار سهمیه المپیک پاریس را به دست آورد؛ آن هم در شرایطی که اگر اینچه درگاهی ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده نداشت او به مسابقات کسب سهمیه اعزام نمی‌شد. این اعزام در شرایطی انجام شد که ژیمناستیک ایران به دلیل برخی اتفاقات دچار تلاطم شده بود و حضور افراد غریبه با ژیمناستیک در این فدراسیون، لطمات زیادی به این رشته پایه و مادر وارد کرده بود.

فراموش نکردیم روزگاری بود که حتی در مسابقات کسب سهمیه هم شرکت نمی‌کردیم چرا که مسئولان وقت فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد داشتند ژیمناست‌های ایرانی استعدادی در این رشته ندارند و هزینه کردن برای کسب سهمیه المپیک، یک سیاست اشتباه است.

اینچه درگاهی از سال 1396 که ریاست فدراسیون ژیمناستیک را بر عهده گرفته تا به امروز موفقیت های زیادی برای این رشته رقم زده است. او با وجود سنگ اندازی های زیادی که مخالفانش انجام دادند ثابت کرد که می‌توان در ژیمناستیک هم صاحب مدال شد. فراموش نشود ژیمناستیک رشته ای است که بر خلاف رشته های دیگر که برای کشورمان مدال آور بوده‌اند در همه کشورهای دنیا دارای جایگاه ویژه ای است و در چنین شرایطی شانس کسب موفقیت بسیار کم است.

امروزه حتی مخالفان اینچه درگاهی هم اعتقاد دارند که او توانسته ژیمناستیک ایران را به اعتلا برساند. نکته‌ای که باید مسئولان ورزش کشور در نظر بگیرند سمپاشی کسانی است که از نتیجه انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در 24 اردیبهشت واهمه دارند. آنها با ارائه اطلاعات اشتباه، تلاش می‌کنند روی تصمیمات وزارت ورزش تاثیرگذار باشند. به عنوان مثال آنها ابتدا اعلام کردند که الفتی جایگاه هشتاد و چهارم در رنکینگ فدراسیون جهانی دارد و اصلا از ابتدا هم شانسی برای کسب سهمیه المپیک نداشته است. در ادامه که این دروغ آنها با کسب سهمیه االمپیک نقش بر آب شد گفتند که الفتی از طریق ویلدکارت موفق به کسب سهمیه شده است. این دروغ پراکنی آنها فقط به یک دلیل خاص است. اینکه با حضور اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، آنها نمی‌توانند از او سهم‌خواهی کنند.

باید امیدوار بود انتخابات فدراسیون ژیمناستیک با حضور هر 3 کاندیدا برگزار شود؛ در غیر این صورت اتفاقات تلخی نه تنها برای ژیمناستیک که برای ورزش کشور رخ خواهد داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899175

دیگر خبرها

  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است